Jeg har en reise som er booket med to forskjellige PNR. TOS-OSL - Vanlig reise betalt med cash OSL-MIA - Bonusreise betalt med poeng Er det mulig å sjekke inn koffert hele veien i fra Tromsø, eller må den ut i Oslo og sjekkes inn på nytt?
Noen som vet om Qatar og SAS har bagasjeavtale? Skal fly QR BKK-DOH-AMS og så SK AMS-OSL, og det kunne være behagelig å ikke måtte forholde seg til bagasjen i Amsterdam.
Løfter denne igjen. Har award reise OSL-LHR-MBJ Retur MBJ-LHR og betalt billett på LHR-OSL (med mindre de slipper noe på siste leg) Bør det da være mulig å sjekke inn MBJ-OSL i one go? Er Virgin i tilegg til SK
Tror ikke det skal gå, spesielt etter innføring av ETA. Ved mellomlanding der på gjennomgående billett, men uten boarding kort for videre flight ut fra LHR, var de veldig opptatt av å sjekke at billetten min var gjennomgående før de slapp meg inn mot connections. Nettsidene til LHR sier at du skal ut gjennom immigration(med ETA), hente bagasje og sjekke inn på nytt, dersom du har to billetter. Men - det er nok mulig å prøve. Dersom du får sjekket inn bagasje hele veien, har boardingkort videre(app?), kan du nok komme deg igjennom.
Om ting er i rute er det tid, men det er jo behagelig å slippe uansett. Fortsatt et lite, dog svakt håp om at det skal dukke opp noe før avreise som kan hektes på, må uansett bytte terminal