Godt å fly ANA igjen. Knall service fra man kommer ombord til man drar. ble noen timer med mat, drikke, film før jeg sov ca 8 timer. Eneste de skulle hatt var en madrass til senga. Kjøpte med ei flaske Hibiki 21 da det er hundre års jubileum flaske og skal visstnok ikke være mulig å få kjøpt andre plssser enn på auksjon. vurderer å kjøpe en til på returen..
Bodde 3 netter på Lyf @ Ginza. Ok hotell til ok pris. Litt lite men stor dobbelseng og splitter nytt. Kan anbefales Hyggelig å treffe på @Kjetil L og @GlennDi Lite utvalg bilder fra turen
Gjestet @Kjetil L inn på F loungen her på Terminal 2. Ser jammen meg ut til at det er samme fly tilbake og Da blir det Eevee jet 2x på turen her. Fint siste farvel med ANA det
Gøyalt reisebrev! Da er det deg jeg har på snap, @paramberg Var det ikke du som delte noe på storyen din med grise-kafé i Tokyo? Vi var på pinnsvinkafé i april, men da vi så den snappen forstod vi at vi valgte feil
Hehe ja, er meg du har der. Fulgte F reisen din Var en grise-kafé i Takeshita street ja De hadde også oter-kafé i den gata
Vel fremme i London, nærmere bestemt Gatwick! Bestilte en Uber ned til Gatwick fra Heathrow. Dropper LHR-OSL-TRD i morgen og starter på million challengen med Air Europa og TAROM på vei hjemover. Her er noen bilder fra turen over til London. Kjøpte ei flaske til med Hibiki så nå er kofferten lastet med noen verdifulle dråper God mat, bra crew!