Shell (ST1) avsluttet som kjent sitt samarbeid med Trumf, og nå har deres alternativ blitt lansert, «bonustier». Altså man kan få opp til 30kr i rabatt på en vare om denne handles samme dag som man fyller tanken. Med andre ord noe ubrukelig tull i praksis, og vi ser neppe noen EB-vennlige fordeler der igjen med det første.
Tenkte akkurat det samme. Treffe du rett på fyllingsmenden får du en teoretisk rabatt på 66 øre / liter. Men den får du ikke mye glede av, med mindre du allerede hadde planer om å bruke penger på dyre kjoskprodukter inne på stasjon
Kjøpssummen må også "gå i pluss". Ser heller ikke ut som det er noe fast greie siden det står at kampanjen bare varer i 1 måned (til 10. mars).
Dette er jo bare tull. Ta med kvittering inn, og kun samme dag? Har ikke tall på hvor mange ganger man ikke kan få kvittering fordi den er i ustand. Kun bruke rabatt inne på stasjonen? Skjønner de ønsker mersalg, men jeg vil ha ekte rabatt! (Eller ekte bonuspoeng) Det er jo 66 øre/literen i teorien, så kunne jo vært konkurransedyktig mot andre
Hvor mange tusen ubrukelige bonusprogrammer, kundeklubber og "VIP" medlemskap har vi nå egentlig i Norge?
Nok til at det er en bøling markedsføringskonsulenter som ler hele veien til banken. Det verste er at dette ville ikke vært en sak hvis ikke folk var så lettlurte
Haha, den lokale bakeren har også kommet med en kundeklubb. - Bare registrer tlfnummeret ditt her - Jaha, er det noen fordeler med det, da? - Hm, nei egentlig ikke - Så hvorfor skal jeg registrere meg, da - Jeg vet ikke, har bare fått beskjed om å si det…
Handlet på Nille (6 par lesebriller til 250 kr), og ble spurt om jeg var medlem. Jeg svarte at det trodde jeg ikke. Spurte om hva man får for å være medlem. Svaret var nyhetsbrev.