Setevalg hos Aerolineas Argentinas

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av Skyline, 19. nov 2025.

1. Skyline

Skyline Medlem

Likes mottatt:
    17
    Bonuspoeng:
    18
    Har kanskje noen erfaring med det? Har booket en SkyTeam reise i biz og én av legs er med AA. Jeg har fått et eget bookingnr. for dette flyselskapet, men når jeg logger på deres nettsider, er alle valg for å endre noe eller legge til inaktive o_O

2. Rapolo

Rapolo Veteran

Likes mottatt:
    7,834
    Bonuspoeng:
    183
    Du kan prøve på chat hos SAS, de har tilgang til å velge seter hos mange av ST-selskapene.
    PS: AA = American Airlines.

Skyline, Calling and Wiolenze like this.
  3. graphite

graphite Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    417
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg tror jeg vet hva du kan gjøre. Dersom valgene er deaktiverte på Aerolineas’ hjemmesider, kan du antakelig fikse det ved å snakke med deres bot på WhatsApp, +54 9 11 4940 4798. Du ledes gjennom en flervalgsmeny. Pussig løsning, men funker. Tror de har engelsk som valg også.
    aerolineas.jpg

jonss, Skyline, holmen and 1 other person like this.
  4. Skyline

Skyline Medlem

Likes mottatt:
    17
    Bonuspoeng:
    18
    Tusen takk for tips! Det var ikke helt slik som du viste på bildet, men jeg fikk god hjelp av chatboten likevel ;)

Jeg fikk nemlig tilsendt en lenke til én av deres nettsider (ikke hovedsiden), hvor jeg kunne velge seter :cool:

5. Skyline

Skyline Medlem

Likes mottatt:
    17
    Bonuspoeng:
    18
    Merkelig nok, men agenten hos SAS sa at de ikke kunne se bestillingsreferansen min hos AR (takk for rettelse ;)), selv om reisen var bestilt via SAS. Da stoppet alt på en måte der.

6. graphite

graphite Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    417
    Bonuspoeng:
    63
    Vittig. Altså minst tre separate prosedyrer for å velge sete, hvor det ofte ordner seg til slutt på et vis.
    Argentina i et nøtteskall :)

jonss liker dette
  7. f1y

f1y Nytt Medlem

Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    Noen som har tips til chatboten til AR?
    Jeg får ikke opp noe ala dette, kun en lenke som går til hovedsiden deres. Mine kilder (checkin-desken på SLA) sier at man har mulighet til å legge inn setevalg 2 dager før, men før dette ønsker de like under 10k ARS pr sete hvertfall.

8. Charterfeber

Charterfeber Nytt Medlem

Likes mottatt:
    18
    Bonuspoeng:
    3
    Fikk ikke chatboten på WhatsApp til å spille helt på lag, men sendte dem en melding på Facebook Messenger. Fikk svar innen et par timer - og de fikset setereservasjon umiddelbart uten noe problem!

Skyline liker dette
  9. graphite

graphite Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    417
    Bonuspoeng:
    63
    Tror det spørs på billettkategori og Elite/Elite Plus-status?
    Skjermbilde 2025-12-03 kl. 23.22.26.png
    .

Del denne siden