Jeg hadde en dag i Fransk Guyana, og siden jeg hadde gått glipp av romsenteret i Kourou forrige gang på grunn av en buss som aldri dukket opp måtte jeg få det til denne gangen. Jeg leide en bil og kjørte dit, og det var absolutt verdt det!
Nå sitter jeg i AF loungen i er vei hjem til Norge. Først går turen med Air France til NCE via CDG, og deretter videre med SAS til Oslo via København
Jetlagen var overraskende nok ikke noe problem, jeg ble vant til søramerikansk tid etter en dag, og sov godt på flyene.
Jeg rakk akkurat å ta en dusj i AF-loungen ved ankomst, før det var tid for intra-europeiske flyvninger for å komme meg hjem til Oslo. De er aldri spesielt spennende.
Takk for følget! Nå har jeg to dager hjemme før jeg skal til alle 6 kontinenter for å vinne 1 million TK miles
Står respekt av reiseruten og gjennomføringsviljen. Hadde jeg oppdaget denne hobbyen et tiår tidligere (eller ikke hatt småbarn) hadde jeg lett kunne hoppet på noe tilsvarende
Ja skal selvfølgelig lage reisebrev fra TK, kommer til å ha wifi på flyet så det blir lettere å oppdatere her ofte