Hei! Etter jeg fikk EBG for snaut 2 år siden, har jeg vært innom denne siden flere ganger, og koser meg ofte med gode reiseskildringer og smarte måter å både opptjene og å bruke poeng. Nå har det seg slik at jeg mangler 6 segment innen utløpet av April for å fornye gullkortet. Det ser ikke ut som om det blir flere turer i jobbsammenheng før dette, men desto flere turer resten av året. Derfor ønsker jeg naturligvis å beholde gullfordelene for de kommende reisene, og da må jeg på eget initiativ gjøre det som må til for å beholde fordelene. Kriterier: Tur/retur samme dag Primært 6 legs da dette nok er mest kosteffektivt, men 4+2 / 3+3 kan jo også vurderes. Lavest pris Kona bør tro det er en jobbtur.... Etter litt leting kommer jeg jo over tråder hvor HAM går igjen som en bra destinasjon, men jeg er jo ikke i nærheten av å finne priser som er like tiltalende. Hva finnes av forslag til destinasjoner, mellomlandinger og pris? På forhånd takk for innspill!
Hadde et 6x segment run på en dag til KRS-OSL-CPH-GOT/returfor et års tid siden. Lurer på om jeg betalte rundt 2 tusen+