Jeg har bestilling for opphold om 2 uker, det er i kvitteringen bestilt *med* frokost så jeg regner med at dette ikke har tilbakevirkende kraft. Scandic ble plutselig mye mindre attraktivt, True Friend eller ei. Det var bedre før, da var frokost inkludert overalt, til og med i USA
Frokost inkl. på hotell i USA var en trist affære - kanskje annerledes på de skikkelige hotellene. Aldri vært imponert på budget hotellene i hvertfall
Jeg har en bestilling i midten av august. Står ingenting i app, men fant frem bekreftelsesmail og der står det spesifikt at frokostbuffet er inkludert. Så forventer at dette ikke har tilbakevirkende kraft.
Spørsmålet da er jo om rommene blir en drøy hundrelapp billigere eller om de beholder samme pris og tjener seg fete på frokosten. Jeg tipper at prisen blir den samme.
Jeg fikk ikke en, men to mail idag der de prøvde å vinkle dette som en forbedring. Tydeligvis ikke bare i flybransjen de driver med sånt.
Bare å vente på neste forbedring, da får vi lov til å betale for frokost på bonusovernattinger også, men de er snille nok til å la oss betale med poeng
Det de burde gjort er å ha frokost inkludert og så kan man velge bort frokost for å spare en 2 hundre lapp, for de som ikke har behov for frokost.
Bestillingsløsningen støtter ikke "2-for-1 frokost". Frokosten må legges til på hotellet, og da til en høyere pris, regner jeg med. Da blir fordelen mindre verdt. Regner med det samme gjelder for True Friend+ - at gjest nummer to må betale for frokosten ved innsjekk, til en høyere pris enn på nett? Kan noen bekrefte?
Kan bekrefte at man må betale høyere pris (190 kr der jeg var forrige uke) når man legger til frokost ved innsjekk selv om man er L5/L6 og booker via Scandics nettside.
Ja riktig! Jeg formulerte meg litt upresist. L6 får gratis frokost, mens medreisende måtte betale 190kr pr.dag. (så det blir samme totalsum uavhengig om man er L5 eller L6, siden L5 har 2-for-1).
Tro om man som L5 kan kombinere 2-for-1 frokost og delbetale med kupong på 100 kr. I så fall blir det 90,- for dobbel frokost som er en grei pris.
Noen med true friend som har spist gratis frokost, samt benyttet seg av 2 for 1 fordelen? Om man er tre stykker, ville dette vært genialt
Ja, det er ikke bare SAS som vil være så kjip som mulig og forklare det som en forbedring. Rommene blir ihvertfall ikke billigere, så det er penger rett i lomma til Scandic.
Tidlig avreise fra GBG idag betydde at frokost ikke var aktuelt i byen, stoppet i Strømstad på vei nordover, ingen sjekk i døra verken inn eller ut. Typisk Scandicfrokost med den sedvanlige pulvereggerøren, men egen omelettkokk. For min del første gang jeg prøver ut fordelen med gratis frokost, og hadde det ikke vært for at jeg hadde noen minutter å slå ihjel før snusbutikkene åpnet, hadde jeg nok gitt faen. Så spennende er ikke hotellfrokost i mine øyne at den er verdt omveien.