Ungdomsbilletter er på salg nå, fra 349,- innenlands (gjelder til i morgen, reiseperiode 4/1-30/6 2016). I tillegg er det "Norge på salg" for ordinære billetter fram til mandag.
Når tror dere vi ser billigere turer til USA for perioden juni-juli. På black friday var det vel ut mai, så kanskje vi nærmer oss.
SAS og andre store nettverksselskaper har høysesongpriser under sommeren til USA, det er mindre sannsynlighet at det vil komme kampanjer i denne perioden. SAS sine lavsesongpriser har følgende regelverk på sesong: Altså de billigste prisene får du med utreise senest 19. juni. Når kampanjene kommer med reiseperiode utover 31. mai, vil det til USA garantert bli de samme restriksjoner under sommeren. SAS sitt største salg hvert år kommer rundt nyttår, noen ganger er salgsstart allerede i romjulen, med reiseperiode ut september eller oktober.
Takk for svar. Får følge med i romjulen og på nyttår. Hadde egentlig ikke regnet med at de hadde noe kampanjer. Vurdere nå tur-retu SVG-ORD i pluss vil ligge på rett over 10 000kr per stk. Planen er å oppgardere til biz om det er ledig. Forskjellen på go og pluss lå på bare 700-900kr og da får man bedre seter, servering og ekstra ebpoeng.
Også har de satt i gang poengrabbatten igjen Starter i dag for diamantmedlem, i morgen for gull, dagen etterpå for sølv, og til slutt for alle den 11. desember. Ikke noe veldig spennende her, kjent rabbatt med 50% på Skandinavia og nesten det for resten av Europa. Kanskje beste 'value' her er Beijing/Shanghai med hele 50%
Bonustilbud nå for EBD. Antakeligvis for EBP i går, og EBG i morgen. Tydeligvis populært dette da jeg bare får feilmelding når jeg prøver å finne noe. Alle kjenner vel igjen denne? Ellers er prisene slik: Personlig er jeg svært glad i 50% innenriks. Gir muligheter til å besøke familie i nord rimelig
Helt enig! Og unger 50% rabatt på tilbudspris. Snakker 15.000 poeng tur retur innenriks med en familie på 4. Koster fort 7.500. Godt utbytte. Kroner per poeng!
Får ikke Kristiansand/Kirkenes for 7500 for 4. Under 10k er billig.. 15000 poeng er rett og slett en gullkantet deal
"Det oppstod et problem med å nå vår kundedatabase." -får jeg opp på en god del destinasjoner jeg søker på fra KRS og ut i Europa på mer eller mindre klassiske langhelgbyer. Må dele opp turen i KRS-OSL eller KRS-CPH først og deretter lage en ny billett for at det skal fungere. Veldig kjedelig, og ikke minst langt dyrere i poeng. Flere som har opplevd dette?
Huff.. Billigste t/r Nord-Norge når jeg trenger å reise i februar er 1998,-.. Poengbilletter finnes det heller ingen av i Go på nyeste poengtilbudet (som passer).. Skuffende, rett og slett. Dessverre lettere med cashpoints
Digger halv pris på innenlands, fått bestilt meg en del i dag. Fått bestilt besøk fra familie i vinterferien, flere turer innenriks i løpet av våren og tur "hjem" i påsken. 5000 poeng t/r innenlands (2500 for barn!) er i mange tilfeller et virkelig kupp!
Har noen av dere lykkes med å bestille tur til Vienna med Friends & Family (VIP GO) ? Får ikke opp Wien i destination boksen.
Du har sett på datoer etter de åpner ruten? Kanskje de er ute rett og slett fordi de ennå ikke flyr...
Min far skal bestille billetter t/r Geneve 5-12. mars. De koster nå 2.800 kr. i GO og 3.500 i Plus. Er det sannsynlig at det kommer til å bli noe rimeligere enn det på nyttårssalget? Evnt. et annet salg.