Er det noen som vet hvordan jeg kan få tilbake SAS-tilbudsmailene mine? De har bare plutselig stoppet å komme, både fra SAS og SAS Mastercard. Jeg har ikke endret noe som helst, og alt av kommunikasjon er slått på i både appen og på nettsiden. Har prøvd å kontakte kundeservice hos SAS flere ganger, men de er like lost som meg. De sier de aldri har hørt om noe sånt før. Noen som har opplevd det samme eller har en idé om hva jeg kan gjøre? Begynner å bli litt frustrert her!
Vært mye sånt opp gjennom årene. Sas it har gjort en dårlig løsning, hvor en epostadresse som på et punkt i tiden har meldt seg av mail, ikke automatisk blir trukket ut igjen. Forslag, sjekk profilen din at det står du skal ha mail. Endre så til en annen epost (hvis du ikke har, får du gratis på hotmail og gmail bl.a.), da bør det funke. Syns du det er klønete å ha enda en epost å monitorere, så kan du evt sette opp en fast videresending. Evt har du gmail kan du bruke konseptet med +. F.eks: [email protected], den kommer også til [email protected], men sas vil oppfatte den som ny.
Sluttet epostene tilfeldigvis å tikke inn i februar/mars i fjor? Isåfall kan det være relatert til overgangen til nytt utsendingsystem hos SAS. https://insideflyer.no/forums/threa...ortstrategi-for-2024.20228/page-3#post-522778
Nei, for meg stoppet e-postene å komme for bare 1-2 måneder siden. Jeg måtte melde meg på manuelt til den siste dobbeltpoeng-kampanje hos SAS Mastercard. Da fikk jeg denne meldingen: “Vi bekrefter med dette at du nå er påmeldt kampanjen manuelt. Dette har vi kun mulighet til å gjøre en gang.”
Hadde denne feilen lenge, og fikk den fikset. Alt jeg gjorde selv, endre innstillinger frem og tilbake, whiteliste SAS i epost-oppsettet osv. var nytteløst. Til slutt traff jeg en kar på på SAS sitt kundesenter (altså ikke SEB sitt) som gadd sjekke med IKT-avdelingen. Det viste seg at min adresse på et tidspunkt hadde havnet i "karantene", da min epostserver hadde sendt et automatsvar ved en anledning. Etter at SAS sin IKT-avdeling opphevet denne karantenen har det fungert aldeles utmerket.
Vil egentlig helst slippe å bytte e-post. Tenker jeg prøver andre ting først, og så tar jeg det som siste utvei hvis ingenting annet funker.
Du treng ikkje bytte epost, bare endre epost adresse inn hos sas midlertidig . La den stå lita stund så endrar du bare tilbake til egen hoved epost seinare. Så du beheld bare din egen epostadresse. Det er bare for at systemet til SAS skal få registrert ei ny adresse, så legge til den vanlige igjen.
Merk at pausene mellom stegene som @snus_mumrikken og @Upsaker referer til er signifikante. Hvis du endrer tilbake igjen med en gang så vil det mest sannsynlig ikke ha effekt.
Har / hadde samme problem. Jeg sendte mail til sas eurobonus ( bruk diamant eller gullmailen). Det gikk en uke eller noe sånt med sjekking av profil og oversendelse av screenshot for profil fra min side. Så ble meldingen derfra at jeg hadde meldt meg av 01.09 ....noe jeg ikke hadde..... men at de hadde skrudd på epost kommunikasjon igjen nå. Like etterpå fikk jeg ihvertfall en epost om 25% poengrabatt på vinteres reiser - så ser ok ut nå. Det virker som om det ikke alltid er "link" mellom krysset i profilen og det som er lagret i systemet hos sas. Så sannsynligvis så får du samme effekt med det som er beskrevet av andre her med å skru av i profilen - vente en dag - og så skru på igjen.
Ok. Da tror jeg at jeg prøver først å skru av e-post kommunikasjon i 1-2 dager og hvis det ikke hjelper tar jeg kontakt med diamantmailen. Takk for tipsene!