Nå må vi ikke ta sånn på vei om det skulle bli denne kabinen.....det er forsatt helt brukbart - må huske på at disse setene tilsvarer First Class cabinene for 20 år siden
Joda, men vi booket denne turen spesifikt basert på hva som var ledig av billetter i C. Valgte DC siden ingen av oss har vært der før, og min plan var også å få jobbet en del på flighten vestover. Men klart, får jeg 20-30k tilbake igjen, så har jo turen vært gratis og da skal jeg ikke klage (annet enn til SAS for å få igjen poengene)
Neeeiii! Ser at LN-RKP er satt opp på turen vår hjem fra HKG. Og jeg som trodde jeg var trygg fordi det stort sett gikk i trafikk til USA. Har plus-billetter med mål om Plusgrade-oppgradering. Det er jo i utgangspunktet poeng ut av vinduet, om jeg ikke får dem tilbake da. Vil jo heller sitte i business enn i den veldig kjedelige "Plus"-delen til RKP, men mange 10-tusener av poeng er det jo ikke verdt.
Hadde denne maskinen fra CPH til HKG sist onsdag. Fantastisk svensk crew som virkelig gjorde det beste ut av situasjonen. Ble litt diskusjoner da vindusrekkene kom om bord og oppdaget 2+2+2 konfigurasjonen. Dette gikk seg til, men synes det er verre at setene er i så dårlig forfatning. Matserveringen tok omtrent halve natten fordi purser med to assistenter nesten kontinuerlig lå på gulvet og prøvde å få regulert stolene i ønsket posisjon. Selv kunne jeg ikke lene venstrearmen på armlenet når jeg spiste fordi brettet da tok en 45 graders vinkel og raste mot meg. Anbefaler privat medbragt laptop/ I-pad. Totalt 9 filmer på IFE, herav nesten ingen nye, blir fort kjedelig.
Word! Eg forstår berre ikkje kva folk klagar over. Eg kjem i alle fall til å grine, flagge på halv stang og drikke meg full den dagen RKP går i kverna. Sjå på Skibladner, folk betalar tusenvis av kroner for eit cruise på Mjøsa når dei kan cruise til København over natta for 299 kr? Kvifor? Det er vel berre å lene seg tilbake (med hjelp av crew til å legge ned seteryggen) og nyte turen, kjenne lukta av forgangne tider og nyte det historiske suset? #world_heritage, #klubbfly, #too_much_hate, #fingers_crossed_for_HKG_Friday ("Ungdomen no til dags" - Sokrates, 405 BC)