SAS ORD CPH LN-RKP BUSINESS CLASS

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Alfred, 05. mai 2018.

1. TomF66

TomF66 Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,376
    Bonuspoeng:
    113
    Nå må vi ikke ta sånn på vei om det skulle bli denne kabinen.....det er forsatt helt brukbart - må huske på at disse setene tilsvarer First Class cabinene for 20 år siden :)

2. obay

obay Veteran

Likes mottatt:
    6,853
    Bonuspoeng:
    183
    Ser ut som den kjerra er satt opp på flighten vi har fra CPH-MIA 10 des ...

3. EndreD

EndreD Veteran

Likes mottatt:
    19,253
    Bonuspoeng:
    183
    Joda, men vi booket denne turen spesifikt basert på hva som var ledig av billetter i C. Valgte DC siden ingen av oss har vært der før, og min plan var også å få jobbet en del på flighten vestover.

Men klart, får jeg 20-30k tilbake igjen, så har jo turen vært gratis og da skal jeg ikke klage (annet enn til SAS for å få igjen poengene)

Xflipper liker dette
  4. indahla

indahla Flyr for lite...

Likes mottatt:
    22,810
    Bonuspoeng:
    293
    Hvor ser du dette?

5. LarsR

LarsR Bakerst i bussen

Likes mottatt:
    28
    Bonuspoeng:
    18
    Damn, det betyr vel at jeg får returen den 11des MIA-CPH....

6. obay

obay Veteran

Likes mottatt:
    6,853
    Bonuspoeng:
    183
    2+2+2 seating i biz på expertflyer

flying_all liker dette
  7. wilco

wilco Medlem

Likes mottatt:
    266
    Bonuspoeng:
    63
    Neeeiii! Ser at LN-RKP er satt opp på turen vår hjem fra HKG. Og jeg som trodde jeg var trygg fordi det stort sett gikk i trafikk til USA. Har plus-billetter med mål om Plusgrade-oppgradering. Det er jo i utgangspunktet poeng ut av vinduet, om jeg ikke får dem tilbake da. Vil jo heller sitte i business enn i den veldig kjedelige "Plus"-delen til RKP, men mange 10-tusener av poeng er det jo ikke verdt.

8. Xflipper

Xflipper Veteran

Likes mottatt:
    3,182
    Bonuspoeng:
    113
    Ellers kan du vel og se på mine bestillinger på SAS.no ;)

9. Sooninson

Sooninson Medlem

Likes mottatt:
    422
    Bonuspoeng:
    63
    Hadde denne maskinen fra CPH til HKG sist onsdag. Fantastisk svensk crew som virkelig gjorde det beste ut av situasjonen. Ble litt diskusjoner da vindusrekkene kom om bord og oppdaget 2+2+2 konfigurasjonen. Dette gikk seg til, men synes det er verre at setene er i så dårlig forfatning. Matserveringen tok omtrent halve natten fordi purser med to assistenter nesten kontinuerlig lå på gulvet og prøvde å få regulert stolene i ønsket posisjon. Selv kunne jeg ikke lene venstrearmen på armlenet når jeg spiste fordi brettet da tok en 45 graders vinkel og raste mot meg. Anbefaler privat medbragt laptop/ I-pad. Totalt 9 filmer på IFE, herav nesten ingen nye, blir fort kjedelig.

SAJblue and Kalsnes like this.
  10. Stuttfeiten

Stuttfeiten Veteran Moderator

Likes mottatt:
    18,631
    Bonuspoeng:
    183
    Word!
    Eg forstår berre ikkje kva folk klagar over. Eg kjem i alle fall til å grine, flagge på halv stang og drikke meg full den dagen RKP går i kverna. Sjå på Skibladner, folk betalar tusenvis av kroner for eit cruise på Mjøsa når dei kan cruise til København over natta for 299 kr? Kvifor?
    Det er vel berre å lene seg tilbake (med hjelp av crew til å legge ned seteryggen) og nyte turen, kjenne lukta av forgangne tider og nyte det historiske suset?
    #world_heritage, #klubbfly, #too_much_hate, #fingers_crossed_for_HKG_Friday
    LRM_EXPORT_958430306117955_20181114_153050091.jpeg
    ("Ungdomen no til dags" - Sokrates, 405 BC)

Del denne siden