Ruten til Boston legges ned i vintersesongen. Dette vil nok uansett frigjøre kapasitet slik at LN-RKP vil benyttes i mindre grad (får vi i hvert fall håpe!).
Den har stått å kosa seg siden 31/10 da. De har så klart planlagt den til IAD i begynnelsen av desember på MIN flight. Makan!!!
Ser den står i CPH nå, og har nylig flydd HKG-CPH.. Skal fly CPH-HKG med business førstkommende onsdag.. Frykter det værste
OY-KBA er i Hong Kong på vedlikehold (planlagt), hvis det da blir trøbbel på en annen maskin må vel er det mulig de setter inn LN-RKP.
Jeg så det i bestillinga mi. Så plutselig at det var A340 istedet for 330, og når jeg titta på setekartet ble jeg sur....
Du vil få kompensasjon i form av 20-30k poeng hvis du sender klage, men jeg vet ikke om det kanskje går an å bytte reisemål eller dato? Innen rimelighet i alle fall og hvis du har mulighet. Er det noen som har prøvd å spørre om det?
Samme flight som jeg har. Faen. Står fremdeles 2H på min bestilling og får ikke opp setekart verken i appen eller på pc. Jaja, får vel i hvert fall noen titusen poeng tilbake da. Får bare håpe returflyet på søndag ikke er det samme da. Å bytte lokasjon er ikke aktuelt siden vi har booket og planlagt for mye. Denne turen ble opprinnelig bestilt basert på hvor det var ledige bonusbilletter i c.
Ser at dette flyet fremdeles står på CPH, er det noen overhengende fare for at dette plutselig blir satt inn på fredag?
Ja, hvis en maskin blir syk.... Men det får man vel satse på at ikke skjer. RKP bor på CPH og står lagret der så lenge det ikke er bruk for den