SAS Julekalender 2025

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av steve0, 01. des 2025.

1. lohelle

lohelle EBD

Likes mottatt:
    498
    Bonuspoeng:
    63
    Denne er "live" ser jeg.

Det står vel nå "Fly 10 times", så det er jo legs.
    Det står heller ingenting om at det ikke kan være bonusreise. Mer interessert i å vite om det gjelder. Og det står at det gjelder eksisterende reiser ser jeg.

2. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    12,322
    Bonuspoeng:
    293
    Sign-up link virker jo ikke ennå.

Lov å håpe på at de har noen flere T&Cs der når de åpner for registrering.

3. Bettan

Bettan Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    626
    Bonuspoeng:
    93
    Min opptjeningsperiode ender 31. mars, samme dato som de 10 flyvningene må være gjennomført innen. Vil jeg normalt få nivåpoengene tellende i neste periode om jeg fullfører rett før på denne typen kampanjer? Er godt i rute i denne perioden, så tenkte det hadde vært fint å heller få det på neste.

4. turaga008

turaga008 EBD | OWS | *AG

Likes mottatt:
    485
    Bonuspoeng:
    63
    Det er i hvert fall bekreftet at både eksisterende og nye bookinger gjelder for luke 18 kampanjen.

Om det samme gjelder doble poeng/luke 23 vet vi vel ikke enda, men det virker nå sannsynlig.

5. lohelle

lohelle EBD

Likes mottatt:
    498
    Bonuspoeng:
    63
    Ja, sorry. Mente at den var åpnet i kalender, ikke at du kunne registrere enda :)

6. Ololsen

Ololsen Senior Medlem

Likes mottatt:
    7,391
    Bonuspoeng:
    163
    På den ene Facebook gruppen var der en som hadde fått svar fra SAS Chat at det gjelder leg for leg. Altså OSL-CPH-ARN teller som 2

turaga008 liker dette
  7. HaraldOslo

HaraldOslo Veteran

Likes mottatt:
    4,713
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg tar ikke sjansen på at bonusbilletter teller i de 10 legsene for luken 18.desember så må vel dra amex-kortet og kjøpe et par flybilletter innenlands i verste fall.

8. Henrik

Henrik Hellas-sympatisør

Likes mottatt:
    10,916
    Bonuspoeng:
    183
    Noen som har fått opp Hertz-kampanjen ved leiebilbooking? Står opptil 10.000 ekstrapoeng og 5.000 nivåpoeng, men jeg ser bare de vanlige summene når jeg ser på bookinger. Skal være gyldig til 20. desember, og det er noen poeng her som kunne vært hyggelig å ta med seg.

9. thfagert

thfagert -

Likes mottatt:
    1,678
    Bonuspoeng:
    93
    Tror muligens det er en ganske kort periode det gir poeng, har kun klart å få den fram ved søk i januar foreløpig, men de fleste forsøk jeg har gjort dukker det ikke opp noen ledige biler engang. Skuffende siden jeg ville booke flere i mars og til sommeren. Hvis ikke det er noe feil ser det ikke ut som det blir noe der.

10. olds69

olds69 Nytt Medlem

Likes mottatt:
    12
    Bonuspoeng:
    3
    Ser ut til at det gjelder ut Mars, søkte opp en reise i Mai og den ga ikke ekstra poeng, endret dato til Mars og da kom den opp med 10k/5k poeng...

11. awt

awt Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,138
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg får den opp i ønsket periode, men det hjelper lite når leien er tre(!) ganger høyere enn et billigselskap for samme bil.

Benyttet meg av denne kampanjen på samme tid og sted i fjor, da var forskjellen en tusenlapp eller to.

12. elgringo1964

elgringo1964 Med lem

Likes mottatt:
    738
    Bonuspoeng:
    93
    Må jo kunne stole på at det teller siden det kun står at man må fly med dem.

13. btm

btm Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,401
    Bonuspoeng:
    93
    Var litt merkelig at det ikke var NOEN biler tilgjengelig i Bergen eller Oslo med Hertz, ja. Ikke engang etter mars. Når jeg går på leiebilbooking via sas.no (uten å følge lenken i julekalender) virker det som om Hertz er filtrert helt ut. Snasen måte å slippe unna utbetaling av poeng på :p

14. steve0

steve0 EBD/LTG

Likes mottatt:
    2,270
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg får ikke opp Hertz (eller Thrifty/Dollar) som et valg i det hele tatt, uansett når eller hvor jeg søker etter bil. Virker som om noe skurrer?

btm liker dette
  15. thfagert

thfagert -

Likes mottatt:
    1,678
    Bonuspoeng:
    93
    Muligens noe galt her da, for uansett hvilken flyplass jeg søker på i mars får jeg opp at det ikke finnes noen tilgjengelige biler der uansett hvilken nettleser og enhet jeg prøver med.

16. FlyingYeti

FlyingYeti Nytt Medlem

Likes mottatt:
    20
    Bonuspoeng:
    3
    Virker som noe rusk i maskineriet ja. Finner heller ingen biler i Oslo-området frem til mars. Men er masse ledig på hertz sine egne hjemmesider når jeg prøver på samme tidspunkt.

17. steve0

steve0 EBD/LTG

Likes mottatt:
    2,270
    Bonuspoeng:
    93
    Ser ut som om det er fikset nå. Og siden er oppdatert med kampanjedetaljer:

18. Kniven

Kniven Medlem

Likes mottatt:
    40
    Bonuspoeng:
    18
    Vel… din store forhåpning er endt med skuffelse. Men ja, dårleg av SAS å ikkje få det med frå starten av ja.

Attached Files:

Preference liker dette

Del denne siden