Ser ingen grunn til at man ikke skal gjøre det, men samtidig antok jeg også at man fikk Scandic-poeng om man booket gjennom SAS+Scandic. Har booket en overnatting til i kveld, gjennom Viatrumf og denne kampanjen, så får vi se i morgen hva som dukker opp.
Booket du via julekalender-knappen i SAS appen? Eller booket du som vanlig via Trumf Netthandel? Antar du booket som vanlig via Trumf Netthandel for å få Trumf poengene?
Jeg har aktivert kampanjen via kalenderen, og booker som en vanlig Scandic-booking (etter at jeg har vært innom Viatrumf) på scandic.no. Går jeg på ny innpå kampanjen via kalenderen står det bare at kampanjen allerede er aktivert. Hvorvidt dette er riktig fremgangsmåte gjenstår å se.
Takk, den aktiveringsknappen hadde jeg ikke sett. Da er det booket opphold i morgen med Trumf Netthandel og Julekalender kampanjen.
Elsker slike kampanjer God pris, trippel opptjening og viatrumf. Jeg booket først to rom på samme hotell og dato, og la fruen på rom nummer to. Deretter booket jeg et nytt opphold med to rom, men denne gangen la jeg inn hennes medlemsnummer på hennes rom. Da fikk jeg feilmelding: Kunne ikke bekrefte medlemskapet. Bestillingen er bekreftet, men medlemskapet kunne ikke verifiseres. Likevel gikk bookingen gjennom, merkelig. Får man som Scandic-medlem kun poeng for rommet man selv bor i?
Jeg mener på det. Man kan heller ikke booke to rom samtidig i eget navn til medlemspris uten at minst en av de på rom to er medlem.
Jeg synes julekalenderen er kjedelig i år .. Alle vet jo hva som står der alle 24 dagene .. Du verden
Er det flere som har prøvd å bestille hos Scandic nå i julekalenderen, men får feilmelding når de skal bestille rom? Prøvd flere nettlesere, men det samme skjer.. Blank side med denne teksten:
Med mindre de plutselig slipper mange plus/biz-billetter klarer jeg ikke helt å bli begeistret for denne Vil tippe mandagen, ser ut til at de slipper uke for uke
Ref denne doble nivåpoeng kampanjen, så virker det som SAS kommer til å fortsette med slike kampanje fremover. Basert på historikken: (Rett meg gjerne opp) 2020: Covid kom 2021: 4x på Statuspoeng - post 128 2021 til 2022: 4x på Statuspoeng 2022 til 2023: 2x på Grunnpoeng 2024: Ingen kampanje 2025: 2x på Nivåpoeng til USA/Asia 2026: 2x på Nivåpoeng i Premium/biz til USA/Asia og biz i Europa
Hva tenker folk om luken den 23. desember? Er det sånn at dersom man registrerer seg den dagen, så gjelder det for alle flygninger man tar long haul uavhengig av når de ble booket. Slik at dersom jeg for eksempel booker i dag for slutten av januar, så vil jeg få dobbelt opp bare jeg registrerer deltagelse den 23. desember?
Northern europe kampanjen gjelder også for alt i Skandinavia og innenlands, her blir det litt rebooking med andre ord
Samme her, tenker å ordne 15k nivåpoeng fra luke 18 (10 reiser) sammen med denne i luke 23, men tørr ikke helt gamble på å bestille før kampanjen faktisk er live, om ikke vi får en type bekreftelse fra SAS før det, men det er vel tvilsomt.