SAS Julekalender 2025

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av steve0, 01. des 2025.

1. freddyen

freddyen Veteran

Likes mottatt:
    1,851
    Bonuspoeng:
    113
    Poengrabatt gjelder kun på rene bonusbilletter.
    Førsnevnte har ingen normalpris; de følger cashprisen.

Mavo liker dette
  2. SundalBonus

SundalBonus Medlem

Likes mottatt:
    130
    Bonuspoeng:
    43
    Billetter "kjøpt for poeng" er ikke bonusbilletter, men vanlige billetter betalt med poeng. Ergo, de omfattes ikke av tilbudet.

Mavo and Rapolo like this.
  3. SundalBonus

SundalBonus Medlem

Likes mottatt:
    130
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg bestilte på onsdag og fikk bekreftelse på e-post en snau time etterpå. Kan det være den havnet i spam? Bekreftelsen kom fra [email protected]

Jeanette liker dette
  4. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    75,529
    Bonuspoeng:
    293
    Har heller ikke fått for de bestillingene jeg gjorde i går.

Jeanette liker dette
  5. HaraldOslo

HaraldOslo Veteran

Likes mottatt:
    4,713
    Bonuspoeng:
    113
    Bestilte fredag mellom 23 og midnatt, de kom etter noen minutter. Var du logget inn? Var det riktig mailadresse? Sjekket spamfilter?

6. Jeanette

Jeanette Veteran

Likes mottatt:
    5,863
    Bonuspoeng:
    183
    Ja logget inn og riktig mailadresse. Sjekket spam. Siden @holmen heller ikke har fått er det trolig en feil. Jeg tok screenshot av alle bekreftelsene så får i det minste logget meg inn på bookingen via referansenummer og e-post. Men veldig klønete

holmen liker dette
  7. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    75,529
    Bonuspoeng:
    293
    Har lagt inn i Excel-arket mitt. Og sjekket at alle hadde gått gjennom. Det hadde de.

Dust at "mine reiser" siden ikke fungerer. Hadde jo vært greit å ha en oversikt over hva man har bestilt.

Jeanette liker dette
  8. Skarven

Skarven Senior Medlem

Likes mottatt:
    922
    Bonuspoeng:
    93
    Ref. doble poeng luken som gjelder ut 9. desember :)

Vurderer å ta en tur til Dublin og da jeg jakter level points lurer jeg på hvor mye poeng jeg får på en slik reise? Før sto jo dette nå jeg booker, men nå står det ikke lengre. Hvorfor blir dette holdt skjult for oss?

upload_2025-12-8_8-4-45.png

haifinn liker dette
  9. mrhaakon

mrhaakon Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,679
    Bonuspoeng:
    93
    Trykker du på i-tegnet (den hvite runde) på hver bolk, så ser du hvilken klasse det er. Gå til denne siden: https://www.sas.no/eurobonus/partnere/flyselskaper/scandinavian-airlines/
    Så finner du poeng

Skarven liker dette
  10. Huntingdaddy

Huntingdaddy EBG

Likes mottatt:
    3
    Bonuspoeng:
    3
    Doble poeng luke for flyreiser? Eneste jeg ser med det er i #2 innlegg i denne tråden for 23. desember?

11. Skarven

Skarven Senior Medlem

Likes mottatt:
    922
    Bonuspoeng:
    93
    Min feil, jeg leste ikke denne skikkelig. Gjelder jo ikke flyreiser....

upload_2025-12-8_9-20-35.png

12. Skarven

Skarven Senior Medlem

Likes mottatt:
    922
    Bonuspoeng:
    93
    Ref. luke 23 i kalenderen. Hva menes egentlig med "Points on connecting flights within Scandinavia will not be doubled"?

Kan det være mulig å booke på dette tilbudet før 23. desember? Noen av lukene kan jo bookes på før datoen, men på andre er det ikke mulig...

upload_2025-12-8_9-51-51.png

Attached Files:

13. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    8,709
    Bonuspoeng:
    293
    Det ser jo ut som at det betyr det at det av en eller annen grunn er unntak for alle flights fra skandinavia til skandinavia. Men SAS er jo legendarisk elendige på å skrive sånne forklaringstekster, så det kan også være SAS sin forvirrende måte å si at innenlands premium ikke er inkludert.

Forskjellen blir biz på feks osl-cph og osl-arn. Antar at vi bare må vente og se om det blir doble poeng på disse. Noen ganger kan det hjelpe å lese den orignale teksten på svensk siden den norske ofte er oversatt dårlig.

Skarven liker dette
  14. view

view Veteran

Likes mottatt:
    2,429
    Bonuspoeng:
    113
    De hadde samme kjøret sist julekalender med doble poeng, og fasit ble at jeg fikk doble poeng på CPH-USA flyvninger og ingenting på connections. Regner med akkurat samme nå.

Teknolai, Skarven, EndreD and 3 others like this.
  15. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    8,709
    Bonuspoeng:
    293
    Men i fjor var det bare flyvninger til asia og nord-amerika som var inkludert. Iår får man også for Euro-biz, så hvem vet hva SAS IT har kokt sammen.

16. Skarven

Skarven Senior Medlem

Likes mottatt:
    922
    Bonuspoeng:
    93
    Takk for oppklarende svar som spenner ballen tilbake til SAS IT :) @Jorge og @view

Den som venter og følger med får muligens se!

17. benair

benair Medlem

Likes mottatt:
    405
    Bonuspoeng:
    63
    12.12:
    40% off bonus trips to Northern Europe
    SAS bonus trips in Northern Europe for flights between 1 January and 31 March 2026. Book by 14 December. Fly to London, Amsterdam, Tallinn, Gdansk and many more destinations!

Noen som vet om Nord-Europa også inkluderer domestic i Norge i denne sammenhengen?

18. view

view Veteran

Likes mottatt:
    2,429
    Bonuspoeng:
    113
    Ettersom de skriver doble poeng på SAS European business flights kan vi nok legge til grunn at ingen business billetter hjemme i skandinavia, connection eller ei, gir noe doble poeng.

Jeg håper selvsagt jeg tar feil!

19. Jorgen44

Jorgen44 Nytt Medlem

Likes mottatt:
    72
    Bonuspoeng:
    18
    19.12. SAS – 40% off bonus tickets to USA & Canada
    40% off SAS bonus trips to USA & Canada for flights between 1 January and 31 March 2026. Book by 21 December!
    Book by 21 December. Children between 2-11 years old can join at a 50% discount, also on the campaign price. Limited number of places. Taxes and fees apply.

Noen som har noen tanker om når denne rabatten blir aktivert? Mandag 15.12 eller fredag 19.12? Tenker jeg bør sitte våken til midnatt, så greit å treffe på riktig dag:)

20. Castro

Castro Nytt Medlem

Likes mottatt:
    37
    Bonuspoeng:
    13
    Jeg blir ikke helt klok på luke 9.

Get triple Scandic points when you book a stay via Scandic's web, app, or call center during the 48-hour Advent window.

Kan det stemme at man da får 9 poeng pr krone som true/best friend, samt muligheten til å bruke trumf netthandel? o_O

Del denne siden