SAS IT - feil og rar respons

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av tobeornot999, 13. mai 2021.

1. Bettan

Bettan Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    626
    Bonuspoeng:
    93
    Takk! Ankommer AMS 10 minutter tidligere jf. opprinnelig billett, så da er vel det endringen :)

2. runarg

runarg Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    876
    Bonuspoeng:
    93
    Ikke lett å stole på SAS IT. Jeg har en bonus reise til San Francisco i Business. I går ser jeg plutselig på nettsiden at returen er endret til Premium! Jeg venter til i dag, og det står fortsatt Premium. Jeg sjekker så appen, og der er også returen endret til Premium. Men setet er fortsatt i Business.
    Jeg blir engstelig og ringer SAS. "Vi har SÅ mye feil med SAS IT om dagen. Folk ringer og klager hele tiden. Ikke bry deg om det. Du står fortsatt i Business"!
    Hvor mye koster dette SAS i unødvendige telefoner pga. at SAS IT er helt på jordet?

Attached Files:

EndreD liker dette
  3. SK927

SK927 Medlem

Likes mottatt:
    286
    Bonuspoeng:
    53
    Den betegnelsen er ofte ikke til å stole på, det er booking/service class som gjelder. Trodde i et øyeblikk jeg hadde blitt oppgradert på OSL-CPH her men klasse X = Eco Bonus, I = Business bonus

upload_2025-11-26_20-44-21.png

4. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    11,370
    Bonuspoeng:
    183
    I tillegg begynner de å rote det til enda mer for partnerreiser. Her reiser vi tydeligvis med Flexbillett hjem…
    IMG_0052.png

5. Storbaba

Storbaba Bitt av bonusbasiller..

Likes mottatt:
    2,856
    Bonuspoeng:
    113
    Dersom du ikke vil opprette separate konti/epost pr. barn er det mulig å lage alias på gmail-adresser. Dvs. at du har en konto og flere e-postadresser som alt havner hos deg uten noe mer oppsett..

Cumulus liker dette
  6. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    11,370
    Bonuspoeng:
    183
    Hjertesukk når det gjelder visning av reiser på web. En eller annen gang i det siste, har de sluttet å vise refnr på reisene. Noe som er dumt når man feks har 3 reiser til samme destinasjon.
    Enda mer frustrerende blir det når rekkefølgen IKKE er den samme for hver refresh!
    La oss kalle reisene for A, B og C. Så hvis jeg velger reise nr 2 i visningen 5 ganger, så er det ikke B som kommer opp hver gang. Heller A, A, C, C, A, B, A… Helt tilfeldig, og meget frustrerende når man skal ha tak i reise B!!!
    Why SAS?!?

Cumulus and holmen like this.
  7. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    75,530
    Bonuspoeng:
    293
    Har også lurt på hvorfor de har fjernet det fra oversikten..

8. FlyMCO

FlyMCO Senior Medlem

Likes mottatt:
    930
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg ombooket en award billett i går som jeg hadde betalt 10.000 poeng for, fordi det nå kostet 6000 poeng.
    Allt greit så langt og fikk tilbake 10000 og ble trukket 6000 poeng.
    Men jeg ser at jeg betaler 295kr i ombooking fee.
    Skal det ikke være 250kr i ombookings fee,slik det står i reglene.
    a1.jpg

9. btm

btm Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,401
    Bonuspoeng:
    93
    Man belastes hovedsak i avreiseflyplassen valuta, så her har du blitt belastet 25 EUR. Ser riktig ut det hvis du har endret en avreise fra et EUR-land.

FlyMCO liker dette
  10. FlyMCO

FlyMCO Senior Medlem

Likes mottatt:
    930
    Bonuspoeng:
    93
    I see. Lærer noe stadig vekk. Takk

btm liker dette

Del denne siden