Jeg søkte veldig mye, så en liten "nå får du roe deg ned litt her" var ikke direkte ufortjent, men å vente 24 timer var i strengeste laget. Dagen etter var counteren i gang igjen og jeg måtte vente nye 24 timer. Var i kontakt med kundeservice hver dag, frem til de fikk ordnet det på mandag.
Fikk tips om å slette cookies, og prøve annen nettleser uten at det hjalp. De opprettet sak på det som de tok med IT. Aner ikke om det var det som gjorde susen, eller om det bare funket av seg selv etter hvert.
Prøver å retro-regge en flight, men alt som skjer etter jeg knatter inn bookingref og etternavn er dette, uansett nettleser
@Massimo Thanks for the event yesterday; there seems to still be a glitch when it comes to retro-registering points on all sites. Any chance of it being fixed within a reasonable timeframe?
sure will have a look, are you referring on SK or Sky partner ? can you share more details ? [email protected]
Forsøker å logge meg inn med desktopversjonen på www.sas.no. Etter at jeg har tastet mitt passord, kommer det opp ny side med meldingen: Logging out.... Ikke akkurat det man forventer etter at man har tastet inn sitt passord! Appen forøvrig virker som den skal.
Jeg har samme problem, snakket med SAS kundeservice som påstår at det er noe problemer med nettsiden og at det skulle løses i løpet av noen dager…
Jeg hadde også problemer med innlogging og bestilling på sas.no i dag, den rotet med status på om jeg var logget inn eller ikke når jeg gikk fra ett trinn i bestilling til neste. Feilet også på å vise søkeresultat. Ikke engang partnersøk, helt vanlig SAS-tur-bestilling. Fikk det igjennom etter å ha skiftet fra Edge til Chrome og gjentatt forsøket, men usikker på om det var pga browser eller bare tilfeldig. Får forøvrig (over lang tid) hele tiden opp den røde banneret øverst på siden på sas.no ved søk/bestilling som sier "Something went wrong. Please try again later."
Jeg får opp denne nå når jeg prøver å booke til AGA eller RAK. Men andre destinasjoner jeg prøver ser ut til å fungere. Er det noe spesielt med å booke bonusreise med SAS til Afrika?
Nøyaktig samme problem her. Og samboeren får logget inn, men av en eller annen grunn får vi ikke bestilt noe med poeng der heller, kan være pga. point share...
Problemet er det samme med passkeys også. Kommer ikke inn da heller. App OK, men web kliss umulig å komme inn på. Hjalp ikke å slette en haug av 3Mb (!) med cookies på både flysas.com og sas.no heller. Vært slik I flere dager. Utrolig at er flyselskap, som i stor grad lever av å selge på nett, kan holde på slik uten at det når forsiden av VG. Det kommer jo oppslag etter 10 minutter nedetid for BankID
Fikk ordnet tilsvarende problem pr. telefon i går - det var en tom ekstra ‘online-konto’ som hadde blitt knyttet mot mitt EB nummer (ikke av meg) og derfor medførte ‘log out’…