etter 1.10 klarte jeg ikke mer å endre sete i app, men jeg kunne på nettsiden. nå kan man sjekke inn for reisen, og da klarer jeg ikke å endre sete på nettsiden heller, .no eller flysas.com, ulike browser også prøvd. Det er både på bonus GO og BIZ billetter. Er det noe skjent begrensing eller feil?
Prøver å søke på SAS sin side for bonusreiser med SkyTeam-partnere (både med .se og en), men får bare opp denne: Den røde knappen med 84525 teller nedover hver sekund, som blir type 23,5 timer å vente..... Noen medisin mot dette? Har prøvd ulike PCer/IP og slettet cookies uten hjelp.
Har hatt problemer med SAS appen noen dager. Er det andre som har dette? Får opp melding om at ikon er endret på skjermen og når jeg trykker OK på denne popup meldingen på skjermen i appen så kommer den bare tilbake igjen og igjen. Den låser hele telefonen og jeg må trikse fælt eller restarte telefonen for å få stengt appen. Det hjelper ikke å slette appen eller restarte telefonen. Litt kjedelig når en skal ut og reise. Skjermbilde vedlagt. Er på IOS 26.1 og en iPhone 17
Spenstig at de har satt rate limit på konto-nivå. Du kan jo evt registrere en dummy-konto. Hvor mange søk gjorde du?
Jeg har fått et døgns utestengelse på mitt andre søk på et døgn, så virker rimelig tilfeldig når det slår ut.
Jeg fikk faktisk akkurat det samme etter mitt tredje eller fjerde søk på onsdag. Måtte vente i 30 timer før jeg kunne søke igjen. Jeg forsøkte å spørre kundeservice hos SAS, men da fikk jeg svaret: "Å nei, SkyTeam-billetter kan du aldri booke på nett, de må bookes på telefon." Så det hjalp lite.
Er det ikke mulig å bestille partner bonusreiser på de norske nettsidene for tiden? Avgiftene blir jo dyrere når man betaler i utenlandsk valuta og det er jo litt irriterende.
Idag booket jeg en reise for to, for penger, til ATH neste sommer. I det siste steget etter at kortopplysningene var lagt til, ble siden stående og spinne, og så kom denne meldingen: Så skjedde det ikke noe på 2-3 timer - så sjekket jeg appen og så at der lå bookingen, men ikke billettert. Noterte ref. og sjekket igjen noen minutter senere - da var den borte. Ringte inn for å få ordnet med betalingen som jeg antok hadde feilet. Men nei, bookingen var autokansellert. Dette er vanlig, jeg har mange slike daglig, sa en hyggelig svensk dame som lurte på om jeg ville prøve å booke på nytt selv eller om hun skulle booke. Var snar å svare ja til sistnevnte og fikk samme reise/pris. Men i en større sammenheng - dette må være krise for SAS. Det er tross alt på bookingene de henter inntektene og de kan ikke leve med slikt.... Men det føyer seg jo bare inn i rekken av it-trøbbel...
Jeg bestilte reisen med 10 års alder, klikket frem til betaling, sjekket appen og fant refnr som hadde lagt seg der. Så ringte jeg inn til kunderservice, fikk endret til 11 år og fikk betalt med kort på tlf. «Enkelt» og greit