Er det noen som har klart å skru av pushmeldinger for HVER ENESTE innlogging på den nye nettsiden? Jeg har jo definitivt de cookies de trenger siden jeg slipper å verifisere at jeg er "human" hver gang. I-lands problem javisst, men det gjør vondt langt inn i OCD-en min å få totalt meningsløse pushmeldinger.
Den nye nettsiden er enn så lenge skikkelig ræva, spør du meg. Jeg finner ikke det jeg leter etter, samtidig som ting ikke funker. På forsiden vises neste reise, for min del på fredag. Jeg vil gå inn på denne bookingen, og prøver å trykke på den. Men nei da, det går ikke an. Man kan trykke på "Legg til bag", "Legg til sete" eller "Legg til måltid", men det er ingen av de tingene jeg vil. Det viser seg at jeg kommer til samme sted uansett hvilken av disse jeg trykker på. Som jo også er litt rart. Jeg er logget inn, ellers kunne jeg ikke ha sett bookingen. (Håper jeg) Men, hvis jeg går inn på bookingen, så får jeg ikke gjort noe, for SAS mener at jeg må logge inn.. Setekartet kan heller ikke vises. Og alt er ALT FOR HVITT! (Kan man velge mørkt tema noe sted? Alle oppegående mennesker har jo mørkt tema på alt.. ) Heldigvis er appen (enn så lenge) god. /Rant over (for denne gang)
Er det bare hos meg den nye nettsiden fortsatt er helt forferdelig treg? Noen tips til å få fart på sakene?
Fikk schedule change notifikasjon i app på torsdag, gikk inn og godkjente endring ganske raskt på nettside. Ringte inn på fredag og etterlyste utstedelse av oppdatert billett, agent kunne visst ikke se at jeg allerede hadde godkjent endring - deretter sendt til utstedelse. Ny pdf mottatt i ettermiddag, blir spennende med 26 timer i Beijing Men også: nå nettopp fikk jeg epost om schedule change på samme reise, som jeg tror gjelder samme endring og bare er 4 dager forsinket.. Alt ser ok ut ellers hos sas og hos korean air, utenom at jeg måtte legge inn EB-nr på nytt.
Booket en reise i går. Etter inntasting av kredittkort så kom det en takk for booking, vi kunne ikke ta betalt akkurat nå men du får en mail snarlig. Eller noe i den dur. Tok dessverre ikke bilde. Det kom ikke noen mail, og hverken chat eller kundeservice kunne si noe om hvor bookingen tok veien. Og i mellomtiden gikk prisen opp. Booket på nytt i dag
Tidligere har det vært mulig å sett menyen ombord i long haul 10 dager før avreise, men det finner jeg ikke lenger. Nok en konsekvens av ny nettside?
Jeg er sikkert veldig enkel i hodet, men så langt har jeg funnet det jeg trenger på den nye nettsiden. Alt virker helt greit.. Det eneste er at jeg får melding på telefonen når noen logger seg inn på nettsiden..
Jeg forsøker å booke en CT-reise for meg selv (altså 50 % rabatt), men poengprisen endrer seg ikke når jeg huker av for bruk av CT. Forsøkt både den nye nettsiden og app. Noen med samme erfaring?
Det går ikke ann å booke SAS Bonus reiser fra KRS til BKK i noen som helst form, men det dukker opp på partner awards, men jeg vil jo ikke betale den prisen for å fly sas
Forsøker å endre en reise med SAS med det går ikke. Får samme feilmelding igjen og igjen. "Noe gikk dessverre galt. Last inn siden på nytt." Ærlig talt - nå må SAS ta seg sammen. Alt for mange brutte løfter, "forbedringer" og IT-systemer og kundeservice som ikke fungerer. De må da se dette selv??
Forsøker å legge til biodrivstoff på den nye nettsiden, men får bare legge til for hele reisen. Er det ikke mulig å legge inn spesifikt for tur og retur lengre?
Man kan legge til ny biofuel ved hver mellomlanding, og før hjemreisen, men jeg vet ikke om det gir steg lenger? (Gjorde det tidligere iallfall)
Tror SAS har gitt opp å fikse IT-Problemene fra KRS når det gjelder SAS Bonus reiser til BKK, så jeg har sagt opp MC Premium slik at det ikke skulle bli trekt ett nytt årsgebyr på det kortet. Så lenge de har dette problemet blir det bare tull av meg å beholde de kredittkortet der.
Generelt umulig å bestille TPC reiser etter ny webside. Fungerer sånn tålelig via litt fikling i app, men ikke på web. Reise admin for bedrift fungerer heller ikke.
Du får kun 1 steg per PNR, så det holder å kjøpe 1 steg for bookingen din. Hadde en reise i april hvor jeg hadde gjort som vanlig og ba diaman-mailen om å legge til manglende steg, men da sa de at det er maks 1 per PNR. Det er slik det har vært beskrevet siden oppstart, men lenge fikk man potensielt flere steg om man kjøpte biofuel i flere omganger. Alternativet nå blir å booke 2x enveis heller enn t/r om man går all in på concious traveller. Hva med å booke, for deretter å ringe dem for å prøve å få korrigert prisen om det kun er SK-flighter? Lar det seg ikke gjøre kan du alltids kansellere innen 24 timer. Nå slår jeg kanskje inn en åpen dør, men har du gitt beskjed om problemet med booking fra KRS til SAS på en ryddig måte slik at de forstår poenget? Da jeg tipset SAS om mulig feil i poengtabellene tok det mindre enn 48 timer før det var fikset.
Jeg har prøvd, men etter 30+ forsøk og trolig utallige andres forsøk fra KRS så ser det ut som at SAS ikke er i stand til å fikse feilen, og da har jeg som resultat gitt opp SAS Premium før de trakk årsgebyget, ingen poeng for meg når en får denne feilmeldingen uansett hva en gjør.
Funker for meg, på nettsiden. Har du meldt fra om dette til SAS, eller bare klager her og på Facebook?