SAS endrer på statusopptjening for medlemmer med utløp i mars og april

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av hifiman, 02. febr 2022.

1. lohelle

lohelle EBD

Likes mottatt:
    498
    Bonuspoeng:
    63
    Regner med det er kun de som hadde gull/diamant i FORRIGE periode som får poeng, for å klare å oppnå kravet til å beholde status før fristen går ut.
    Så da er det bare å stå på og bruke 100k på DNB SAGA Mastercard-kortet. hehe

2. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    8,710
    Bonuspoeng:
    293
    Sølvmedlemmer får også poeng.. 10000 statuspoeng og 5 kvalifiserende flyvninger hvis det skulle hjelpe.

3. lohelle

lohelle EBD

Likes mottatt:
    498
    Bonuspoeng:
    63
    Ja, men jeg hadde INGEN status før perioden som startet april i fjor, og prøver å oppnå gull før april i år. Derfor så får nok ikke jeg i år, da jeg først begynte gamet siste halvår.

4. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    12,342
    Bonuspoeng:
    293
    Skaffe et Amex Elite?

Koster endel, men gir både 20000 nivå-byggende poeng og på kampanjen nå gir de 45000 poeng å reise for også.

Og det siste kan jo være verdt medlemsprisen i seg selv, om man regner med at 45000 poeng hos SAS er verdt rundt 4500 kr i billetter.

De 20k nivå-byggende poenget kommer rimelig raskt etter at kortet er levert og tatt i bruk. Så om du er under 20k unna gullet, er dette en god måte å få ordnet det på.

Kortet kan alltids sies opp etter et halvår, feks (når 45000 poengene har kommet inn, etter 31. juli 2022). Eneste krav er bruk for minst kr 45k på kortet innen utløpet av mai 2022. Og at man søker før utløpet av februar.

5. lohelle

lohelle EBD

Likes mottatt:
    498
    Bonuspoeng:
    63
    Elite fikk meg halvveis nesten, så det har jeg allerede. Planen er å klare kravene mest mulig med å FLY, men startet nettopp med den nye hobbyen, og ser at jeg allerede er hektet. Får se, jeg tar meg kanskje noen heisaturer i mars og april for å komme i mål den veien. Takk for innspill

6. Earl

Earl Veteran

Likes mottatt:
    8,740
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg har også fått både poeng og tellende flights, og ble litt overrasket egentlig. Jeg trodde dette kun skulle gis til de som ikke allerede hadde re-kvalifisert til gull, jeg hadde gullet i boks i november i fjor så forventet ikke å få noe, men fikk likevel poeng. Så da ble man plutselig diamant over natten, så det var jo hyggelig :)

Upsaker liker dette
  7. Olelink

Olelink EBP

Likes mottatt:
    144
    Bonuspoeng:
    43
    Skal tro om jeg kan få roll-over på status poeng/flights :D passerer straks meningsløse 200’000 status poeng og 200 status flights i denne perioden o_O stusset på den siste veksten, men her var altså forklaringen da jeg også har periode som utløper i april.

Last edited: 19. febr 2022
    tobeornot999 and jgroneng like this.

Del denne siden