Hadde jeg ikke vært vant til SAS sin horrible rettskriving så hadde jeg tenkt svindel. Forstår ikke helt i farten om dette gjelder for alle.
Slike avtaler kommer aldri til Norge fordi en stiger inn ett minfeldt når det gjelder sær-norske skatteregler som ikke andre land har.
Har selv mottatt den. Dette er det samme de kjørte i november 2025. Fikk mange fine nivåpoeng ut av den. For den gir doble Bonus- og nivåpoeng. Flyr man premium og kanskje en ekstra mellomlanding kan det bli bra med poeng.
Hmm, skuff. Har ikke fått den, til tross for at de fleste reiser betales med corporate card. Fikk den med tilbud om sånn kredittkort for bedrifter, selv om jeg aldri har hatt et selskap...
For det er slik å tolke at dette er noe som også gjelder på reiser som bookes privat? Syns mailen var mangelfull og forvirrende.
Får du / dere som mottar sjekket om det er en personlig lenke eller en andre kan bruke også, bare de logger inn med sin konto?
Jeg har fått den. Privat invitasjon/lenke. Jeg er norsk og har norsk firma, samt egen firmaavtale med SAS.
Reisen må bookes via en firmaavtale. Vi booker jobbreiser via Egencia og der er der tydelig markert når en reise er 'avtalepris'.
Jeg har også hatt en del jobbreiser booket via Egencia, mulig det er en sammenheng der. Så legger jeg også merke til denne Siden man kan booke direkte fra nettsiden til SAS så vil jeg tro private reiser også vil gi doble poeng.
Merkelig. Har fått epost og er påmeldt, men har ikke eget firma eller noe spesiell avtale. Kjøper jobbreisene via Berg-Hansen, men profilen der er registrert med jobbmailen og ikke privatmailen som dette tilbudet kom på… Blir nok å ta en liten MR for å teste
Bladde tilbake i arkivet og ser at eg fekk doble poeng på ei vanleg reise som var booka på sas.no i august i fjor.