Etter mange års bygging er Terminal 3 ferdig. Altså den dere ser på andre siden av rullebanene når dere er på FRA. Der skal altså SAS mfl fly fra 9.juni 2026. Og endel andre Skyteam… https://loyaltylobby.com/2026/02/27...rt-operations-from-april-22-2026/?omhide=true
Ser ut til at det blir en fin Skyteam lounge non-shengen, men gar f.eks Air France varslet noe i Shengen-området?
Kom over denne videoen av den nye terminalen. Ser i det minste ut som SAS allerede er programmert på self-check-in skjermene, i motsetning til på BER. Også positivt med kun 8min på skyline "tog" fra den ordentlige togstasjonen og de andre terminalene.
Skal sies at det nærmer seg 2 år siden sist, men jeg har flere ganger sjekket inn på maskinene på BER. Mulig det er fjernet.
Jeg har også sjekket inn på automatene på BER mange ganger, men har etterpå måtte stå i skranke-kø for å bli kvitt kofferten.
Ser det er over 3 år siden jeg var på BER første gang, da var ikke SAS på skjermene enda og siden innsjekk i app ikke virket måtte jeg stå i kø selv om jeg bare hadde håndbagasje.. På senere turer virket appen, så da sjekket jeg ikke