Sant så sant. Men den Loungen på AGP er så trist at den benyttes kun for en fyllekule før man skal videre...
Jeg synes faktisk ikke den er så verst. Utvalget er muligens i stil med SAS' eget, men den er romslig, lys og har tross alt, som du antyder, god vin. Dette er muligens å banne litt i kirken, men jeg kan ikke umiddelbart huske å ha savnet fast track der hvor SAS forbedret det bort, ettersom det stort sett har sklidd greit (selv på AGP). Men en lounge er alltid greit, nesten uansett hvor nitrist den er.
Jeg har motsatt perspektiv. Lounge finnes det mange alternativ måter å komme inn på eller gå et annet sted, men fast track er ofte styr å ordne selv, og veldig godt å ha (spesielt på forretningsreise hvor man gjerne har dårlig tid).
Kan nevnes at SAS ikke kuttet dette hverken på GDN eller WAW, selv om de kuttet loungetilgangen. Har kanskje noe med pris å gjøre, men verdt likevel å nevne at de beholdt noen flyplasser i Europa (den gangen i 2016).
FT på GDN er jo en vits da. Spesielt på morgenflyet. Sist jeg var der med mine nieser som reiste på egen booking uten FT var de inne 10 minutter før meg til tross for 10 ganger så lang kø i vanlig security.
Eg kuppar denne tråden pga - 1) at forumet er ustabilt for tida - 2) at eg har spora av for få trådar - 3) krisemaksimeringsbehov No nyss fekk eg brev frå SAS om at eg har rekvalifisert til gullkort. Triveleg det, men legg merke til formuleringa under: Altså: Gullbonusen vil heretter vera på 25 grunnpoeng og ikkje 25 %. Er det rart ein ikkje drikk meir???
Neineinei... Stemmer dette skal jeg fly tur retur til LPA med Ryanair, på midtsete, uten headset, med skinntights. Garantert en trykkleif Edit: Denne tør jeg ikke stå for, men på SAS står det heldigvis fortsatt %
Enn om dette ikkje ein trykkleif, men ei klassisk "forbetring"? #krisemaksimeringsbehovet_har_ikkje_lagt_seg_heilt
Noen som har fått testet FT igjen på noen av flyplassene? Er kjekt å vite om dem i FT har fått med seg at SAS har begynt å betale igjen. Regner med det er samme FT som det var før og ikke egen SAS FT som på OSL?
Nå skal man jo ha tilgang til fasttrack i Alicante, men på en dag med mye sommerferietrøkk og lange køer i den nye securityen, så var hele fasttracken stengt.