Hei! Bonushjelp? Som tidligere nevnt har jeg nå en jobb hvor jeg kan jobbe fra hvor som helst. Jeg ønsker å benytte meg av denne luksusen - og jeg trenger en gulrot i fremtiden - for å motivere meg selv til å yte maks. De beste gulrøttene for meg er reising! Øverst på listen står et spansktalende land - fordi jeg også jobber med å lære meg spansk. Som alle spanskinteresserte vet er sør-Amerika best for å lære seg spansk - fordi man da slipper én verb-bøyning (ustedes) Men! Det er ikke flust med hverken penger eller EB-poeng om dagen. Så denne turen har et stort kostnadsfokus. Heldigvis har jeg ikke så mange krav: Ønsket reisemål: Colombia, Chile, Argentina (mine utreise-flyplasser er OSL /evt. TRF) Ønsket reiseperiode: Svært fleksibelt, men mars '26 er optimalt. Ønsket varighet: Ca ei uke - maks 10 dager (jada, jeg vet) - men det er maks tillatt tid fra samboer Krav til reiseklasse: Business på long haul - ellers ingen øvrige krav. Foreløpig er planen å booke SAS biz t/r til nord-Amerika et sted (jeg har Fly Premium 4) - også finne noen fornuftige retailbiletter sørover derfra (ser det er mange retail-ruter sørover fra Florida). Men jeg er ganske blank på sør-Amerika, så tips og kreative forslag settes stor pris på! Totalt har jeg ca. 100k EB-poeng. (Legger med et bilde fra juleturen i 2024 fra Panama, som er det sydligste jeg hittil har vært i Los Americanos) På forhånd takk!