Søndagen har endelig kommet, og jeg sitter i gullstua og venter på flight til MUC, hvor TG Skal ta meg, i første omgang, til BKK. Det gledes! God søndag i finværet! (Beklager hvis været ikke er fint der du er..)
Heldig gris, jeg er fortsatt fast på jobb siden kl 06 lørdag. Heldigvis fikk jeg noen timer i natt, men er tilbake igejn. Håper at UK finner ut av problemet før datasystemet behøver va oppe igjen...
God morgen fra OSL! På vei til Barcelona for en kort getaway med Norwegian - brukte Bank Norwegian kortet der de ikke tok AMEX inntil jeg fikk innvilget SAS MC, så har en del CashPoints å brenne bort Første gang jeg har reist fra den nye terminalen også - OSL begynner å føles veldig internasjonalt
God søndag morgen fra San Sebastian. Etter å ha våknet til regn i går er det flott å se solen skinne i dag I morgen vendes nesen nordover mot Norge igjen, men først skal søndagen nytes med godt vær og god mat! Ha en fin søndag folkens
God kveld frå Sydney. Her kan del meldast om strålande vêr. Dagen har blitt brukt til å sjå diverse attraksjonar, no går turen opp igjen til leiligheita vi har leigd i Umina Beach. Ha ein fin dag!
God morgen eller fortsatt natt her borte i Boston. Fine tur over dammen, en breeze gjennom immigrasjonen og bare nyter bruken av Trump dollar
God søndag, med eller uten jetlag. I transit på LHR, på vei hjem fra SFO i går, traff jeg en gjeng med svensker fra naboforumet Businessclass.se, som var på dagstur for å tømme Galleries First loungen for skumpa. Trevligt. OSL-SVG
God formiddag fra et forblåst Rissa. Mildvær og regn har heldigvis tæret på snøen, så bygging kan ta til som planlagt Hjem til indretjeneste og oksesteik... Fin søndag til alle
God søndag kveld fra en het BKK-søndag. Par-og-tredve grader gjør at alt gjøres langsomt... Fikk et bevis på at jeg har blitt smittet på dette forumet: Hadde egentlig en 6-timers stopover i HKG (fra SAS over til TG), men ved disembarking ble vi møtt av flyplasspersonale som sa at original flight var overbooket, kunne vi vennligst bli med på et tidligere fly, som gikk om 30 min. Som de fleksible personene vi er sa vi ja, og ble tauet i heseblesende fart gjennom flyplassen til TG 601 som tok oss till BKK 6 timer tidligere enn planlagt. Alt vel? Det er vel alltid bra å komme tidligere frem til destinasjonen? Nei, må innrømme at jeg tenkte mest på at vi gikk glipp av flere timers *A-lounging i HKG. Men fruen var happy, og da er vel "vi" happy, også... Ha en fredfylt avslutning på helgen!
happy wife = happy life Får man komp når man kommer tidligere hjem? 600 euro burde være passe kompensasjon for å gå glipp av verdifull "arbeidstid" i loungen?
Kan ta ansvaret med å avslutte søndagen her fra LAX. Sitter å venter på flyet til San Jose i AA Admirals Club. Nachobaren ble godt tatt i mot