Søndag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Travellingalf, 12. mars 2017.

1. Satyv

Satyv Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,312
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg var litt raskt ute med å love loungeinnpass her! (Heldigvis var det ingen respons på invitasjonen)

Kort fortalt: Jeg bråvåknet på Radisson Blu kl 06:01. Det ble litt lite tid siden flyet hadde avgang kl 06:25. Jeg spratt opp av sengen i en slags panikkartet søvngang, rasket med meg toalettmappa fra badet å kastet den i kofferten å løp ut i et tempo Usain Bolt hadde hatt problemer med å følge med en trillekoffert på 23,5kg og en PC bag på ryggen. Kl 06:07 sto jeg i SAS skranken med en puls på ca 192 å gispet ut av meg om det var noe mulighet for å bli med flyet. (Beklager til dere som sto i kø for å sjekke inn at jeg sneik i køen, men dette var et nødstilfelle) ;) Jeg hadde ikke sjekket inn på forhånd, så det var lite hun kunne gjøre, men jeg tror faktisk at det kunne gått hvis jeg hadde hatt billetten å de "kun" trengte å ekspedere bagasjen. (Dette ble visst ikke så kort fortalt allikevel) Uansett, takket være en iPhone som klikket (Trodde ikke disse klikket jeg?) så sto jeg der å bannet litt for meg selv. Det er ikke så enkelt å komme seg til Port Harcourt! I tillegg gikk jeg glipp av en T/R i C med LH. Jeg prøvde alle muligheter for å komme meg til Frankfurt, for å rekke dit før flyet gikk derfra, men det var dessverre ikke mulig. Litt rart at det er såpass få flyvninger til en såpass stor flyplass!?

Når alle håp om dette var ute så var det bare å lete etter andre alternativer, jeg måtte komme meg ned. Løsningen ble til slutt KLM til Amsterdam - Lagos i economy. DET var nedtur det, men et slags plaster på såret får bli business med Air France hjem igjen. Dvs, jeg har ingen relasjon eller poeng i "flying blue" fra før, så det blir mest en sammenligning mot LH sitt produkt på omtrent samme strekning. Etter en natt på hotell i Lagos var det duket for et nytt flyselskap i min portefølje. https://m.arikair.com/ En time forsinket og en time flytid senere landet vi i Port Harcourt i en veldig sliten 737-400. Ikke spesielt imponerende flyselskap, som jeg håper jeg hadde min første og siste tur med i dag.

Jeg kom meg ned, men kjedelig med tapet av EBP, min nye opptjeningsperiode startet 1 mars!

Note to self: Alltid be om telefonvekking! :)

2. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    35,101
    Bonuspoeng:
    293
    Sympati.

Satyv liker dette

Del denne siden