Yes, jeg klarte å starte dagstråden først Har ikke så mye å tilby utenom denne Nyt søndagen med en bolle eller to folkens
God morgen fra Bodø. Magisk flytur i går opp fra det grå. Første flyplass jeg så var Namsos og så viste hele Helgelandskysten seg frem. Glimt slo Ålesund 3-0 så god stemning i byen med sommerstemning.
Solkysten søndag morgen! Stille og nesten ikke en krusning på sjøen, bare hurtigbåten «Fjordkatt» bryter sjøen på vei nordover. Snart ferdig å pusse kjellermuren … Godt det er helg T-15
God morgen fra Torshavn. Venter på at kona skal våkne, så jeg kan få kaffe på sengen. Gårsdagen ble brukt til en spasertur i naturen, En kjøretur så langt sør vi kommer uten ferge. Vi har da kommet oss til ytterpunktene med bil. Som markert på kartet her: Nederst prikken er Dalur på Sandøy. Veien ut dit var helt rå! 200 meter rett ned i havet på den ene siden, og rett opp på den andre siden. Og akkurat bred nok til én bil. Kona synes det var litt FOR spennende. De bygger tunnel ut dit også, så de 37 beboerne slipper å kjøre med hjertet i halsen hver dag.. Lunsj ble inntatt på asiatisk buffet borti gata. Ganske billig, og ganske godt. Middag var på Ræst. Kan anbefales! I dag går turen hjem igjen. Ha en fin en!
God morgen fra en fullstappet Scandic Nidelven-frokost. Var rett før jeg snudde i døren, men tok turen for å i det minste få meg en kaffe og ta en hyggelig prat. Og det ble det jammen meg. Spurte om takeaway kopp da jeg heller tenkte meg ned eller et annet sted for å jobbe litt (var ikke et eneste ledig bord). Pga den lange omelett-/kjøttkøen, sa hun at de kunne prøve å komme ned med noen omeletter til meg heller. Sa at de ikke trengte å stresse med det da det sikkert er høyt nok press fra før, men utrolig god og proaktiv service! Scandic Nidelven ligger nok blant de tingene jeg kommer til å savne mest når jeg flytter fra bartebyen. Ha en fin søndag!
God formiddag fra en enkel men velsmakende Radisson frokost ved RIX. Hjemover om ikke så lenge. Mulig jeg blir GFL i dag , muligens ikke.
God formiddag fra SK502 booket på poengrabatten til SAS. Kaffe hos Luftwaffe på LHR t2 allerede inntatt og jeg har fått hele raden for meg selv. Gode greier
Hola fra Sala ViP på ALC. Her gasser vi oss med diverse mat og godt drikke før SAS flyr oss hjem via CPH. Mye folk her i ettwrmiddag, men fikk plass, så bare velstand. Ha en flott kveld folkens!
Søndag er søndag. Men helt uvanlig mye er brutt ned ned på LHR idag. Rulletrapper opp fra Heathrow Express var stengt for regulært vedlikehold, og dermed gikk selv 6+ heiser i stå fordi så mange kom av toget samtidig Deretter på fast track, ett bånd betjent. Og det brøt sammen da jeg var nr 6 i køen. De var raske til å koble på et ekstra bånd og sluse alle til eget spor i non-fast track, men tok gode 20 min likevel. Lurte på en australsk vin, men slo det fra meg etter en dårlig date med en australsk dame nylig, så da er det herlig tilbakelent når den faste stolen hos CX står ledig (utrolig nok), personalet i kjøkkenet fikser en dobbelt dim-sum basket uten at jeg trenger spørre, og det samme gjelder Champagne i baren
God kveld fra LH865. FRA neste og forhåpentligvis en liten halvtime på FCL før det blir en natt på Hilton. LH byr på 3 reker og en hjemmesnekret champagnecocktail; Forresten meget god plass foran gardina, helt OK å sitte her aleine. Sikkert ikke mer enn 40pax totalt heller;