Jeg måler sommer i hvor lyst det er utenfor T3 når det er på tide å dukke opp for det vanlige flyet.
Skikkelig dagslys nå, gitt 
EDIT:
Kan melde om en liten fiks på "hygge-stolene" hos CX siste uke. De var litt nedsittet senest forrige uke, men har fått nye trekk nå - og er skjøvet mye nærmere vinduet.
Likte bedre da bordet ikke hang fast i stolen, men ellers er alt bare lutter glede 
I tillegg venter BA sitt red nose day fly rett utenfor (britisk innsamlingsaksjon som spiller på humor, for dem som ikke kjenner den)
EDIT 2:
Imnebygget lading i stolene på hvert bord var litt swanky. Så det først senere..
I tillegg til strøm uttak som har vært bygget inn i stolen i årevis. Må være noe bortimot den ultimate lounge stolen: kliss oppunder vinduet, tarmac & runway view, betjent bar og asiatisk mat made-to-order, Haagen dazs is til dessert nå, samt altså strøm, digg stor og usjenert plass, og ekstremt service minded ansatte her på CX T3 lounge. Dels fordi de kjenner meg igjen fordi jeg er her omtrent hver uke, ikke for å skryte - men de vet i baren hva jeg fortrekker 
Last edited: 12. april 2026