Søndag på solkysten

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 12. april 2026.

1. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    887,688
    Bonuspoeng:
    293
    I dag er det buekorpsenes dag
    De er heldig med været image.jpg

Rscott, Ololsen, EndreD and 6 others like this.
  2. Sonictravel

Sonictravel Veteran

Likes mottatt:
    38,196
    Bonuspoeng:
    183
    Akkurat våknet til live etter en bra kveld ute i Helsinki i går kveld, bra mat på Brasserie Lionne før en nightcap på takbaren på Solo Sokos Hotel Torni. Artig sted med først heis opp til «toppen» og så ytterligere et par etasjer i en trang vindeltrapp helt opp i tårnet. Super utsikt til alle sider men for kaldt å sitte ute nå. Må være knall om en får seg et bord her en solskinnsdag!

IMG_5853.jpeg

Av lokal koloritt kan jeg melde at jeg travet bak denne ekvipasjen i gata i går, og nei det er ikke AI!

tobeornot999, EndreD, Ololsen and 5 others like this.
  3. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    79,058
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra sengen.
    Glad jeg ikke er i nærheten av noe som ligner på et buekorps. :p:D

Fikk ryddet diverse ute i går (og kona kjørte en tur på dynga). Vi fikk oss også en finfin tur i skogen med hunden. I dag skal det regne (kanskje), så da blir det innedag.

Det passer fint, for jeg har snekret sammen en bonusreise i pinsehelgen, og trenger hoteller og leiebil. :)

Ha en fin en!

Rscott, Ololsen, EndreD and 6 others like this.
  4. Sonictravel

Sonictravel Veteran

Likes mottatt:
    38,196
    Bonuspoeng:
    183
    Se det, ble slått på starstreken med dagstrådeb, noen får slå mitt bidrag inn her.

For å trøste meg selv og sørge for væskebalansen fant jeg frem til det som virker å være Helsinkis tidligst åpnende Rock bar, Boothill, her er det fint!

IMG_5862.jpeg

Spoonman av Soundgarden på anlegget og godt i glasset!
    IMG_5864.jpeg

Rscott, Ololsen, EndreD and 5 others like this.
  5. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    47,711
    Bonuspoeng:
    293
    God formiddag fra Øvre. 500 moh og det er fint med snø og solid is enda;
    IMG_9324.jpeg

I morgen blir det utreise igjen, Dublin direkte. Greit å bruke april som siste mnd med dobbelt opp for å sikre diamanten ett år til.

6. funkenstein

funkenstein Senior Medlem

Likes mottatt:
    10,705
    Bonuspoeng:
    183
    Søndagshilser fra sofakroken.

En lang og god frokost er avsluttet, så nå blir det på med spaserskoene, for en liten tur i skogkanten.
    Ser at Lufthansen fortsetter å plage kundene sine, med ny streik i morgen, etter hele 2 dager siden forrige streik. Det er ikke veldig fristende å booke med dette selskapet, gitt...
    https://loyaltylobby.com/2026/04/11...pril-13-14-2026-most-flights-to-be-cancelled/

Ha en fin søndag!

Rscott, Sonictravel, Ololsen and 4 others like this.
  7. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    47,711
    Bonuspoeng:
    293
    Så den komme, derfor det ble SK ut og BA på retur selv om jeg er i beita for HON-poeng

tobeornot999, Ololsen and funkenstein like this.
  8. tobeornot999

tobeornot999 Gold Star, Sapphire OneWorld, Gold Skyteam

Likes mottatt:
    13,541
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg flyr nesten ikke LH siden det ikke passer med rutene mine.

Men for deg som er i LH group mye: er ikke dette en åreviss hendelse?

Som nesten kan tidfestes ned på detaljnivå i forkant? (Tyskere, altså!)

9. tobeornot999

Likes mottatt:
    13,541
    Bonuspoeng:
    293
    Sol og sommer i London. For varmt med jakke utenpå t-skjorte. Klager ikke :D

Vanlig British Airways tilbake i kveld. De dro på skikkelig i biz sist gang, så om de fortsetter kan jeg plutselig ankomme OSL smått marinert av Tanqueray :p

20260410_122125.jpg

Sonictravel and Ololsen like this.
  10. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    47,711
    Bonuspoeng:
    293
    Jepp, hvert eneste år. Tiden fra rett før påske og fram til alle erklærer at de er fornøyde er risikable for LH bookinger.

tobeornot999 liker dette
  11. tobeornot999

Likes mottatt:
    13,541
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg måler sommer i hvor lyst det er utenfor T3 når det er på tide å dukke opp for det vanlige flyet.

Skikkelig dagslys nå, gitt :D

20260412_181438.jpg

EDIT:

Kan melde om en liten fiks på "hygge-stolene" hos CX siste uke. De var litt nedsittet senest forrige uke, men har fått nye trekk nå - og er skjøvet mye nærmere vinduet.

Likte bedre da bordet ikke hang fast i stolen, men ellers er alt bare lutter glede :)

20260412_182737.jpg

I tillegg venter BA sitt red nose day fly rett utenfor (britisk innsamlingsaksjon som spiller på humor, for dem som ikke kjenner den)

20260412_183227.jpg

EDIT 2:

Imnebygget lading i stolene på hvert bord var litt swanky. Så det først senere..

I tillegg til strøm uttak som har vært bygget inn i stolen i årevis. Må være noe bortimot den ultimate lounge stolen: kliss oppunder vinduet, tarmac & runway view, betjent bar og asiatisk mat made-to-order, Haagen dazs is til dessert nå, samt altså strøm, digg stor og usjenert plass, og ekstremt service minded ansatte her på CX T3 lounge. Dels fordi de kjenner meg igjen fordi jeg er her omtrent hver uke, ikke for å skryte - men de vet i baren hva jeg fortrekker :p

20260412_185232~2.jpg

Last edited: 12. april 2026
    GBL, Wiolenze, Spielhaug and 6 others like this.

Del denne siden