Søndag på solkysten

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 06. mars 2022.

1. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    79,475
    Bonuspoeng:
    293
    Var der på onsdag. Loungen er fin den, men servicen vi fikk i spiserommet var helt totalt håpløs.

Jeg og kompis bestilte hver vår rett, og jeg bestilte drikke. Kompis fikk ikke spørsmål om drikke, og så gikk hun. Ble litt grinete da han bestilte da hun kom tilbake.

Så overhørte vi kokken fortelle at de ikke hadde osten som skulle på kompis sin rett. (Kjøkkenet var ca 25 meter unna, men han snakket rimelig høyt.)

Hun kom så til bordet 10 minutter senere, og sa at de ikke hadde ost, og jeg kunne få uten ost på min rett. Jeg hadde ikke bestilt noe med ost, så vi regnet med at det var kompis sin rett hun mente. Da kunne han plutselig få med swiss cheese som retten opprinnelig skulle komme med.. ?? Altså ikke det vi hadde hørt kokken si.

Så tok det 15 minutter til, og jeg hadde spist ferdig. Da kom hun og sa at retten kompis hadde bestilt ikke var mulig å lage.. Han bestilte noe annet, og gikk så i buffeten for å få frokost som han hadde ventet på i snart 40 minutter.

Damen på bordet bak ham bestilte så samme rett som han opprinnelig bestilte, av en annen servitør. Og jaggu, hun får retten servert. Før kompis får sin "nye" rett.

100% håpløst. Når det er så mange som mangler jobb i USA, hvorfor i huleste hadde hun jobb??

Ja, det er "gratis" i loungen, og terskelen for å klage er ganske høy hos meg. Men, dette var lavmål.

Del denne siden