Takk for rapport ccurrahee! God søndag alle! Dagen idag har gått til noe så herlig og spennende som rydding, støvtørking, kasting av søppel og den slags nødvendige ting man ikke skjønne hvorfor man enda ikke har outsourchet (hehe, joda, vet egentlig hvorfor).
God kaffe i koppen fra kaffebrenneriets bønnesamling brygget på aeropress. Ellers er jeg i hotell bestillingsmodus og koser meg med litt reviews og rapporter og artikler på nettet, god gammeldags research på hoteller i PNH og BKK.
Dersom det er noen som har forslag til et feit hotell i BKK så bare fyr løs på PM eller her i tråden alt etter hva som passer best. Ser for meg 4 eventuelt 5 star i lavere prissegmentet (60-100 USD/ night). Finnes masse bra hoteller der for rundt 60-lappen og virkelig fine opp mot 100. Har ikke et strengt budsjett men liker å holde det litt fornuftig. Få mye for pengene. For meg er ikke brand SÅ viktig, og har pr idag ikke status hos noen (men det kommer til å endre seg ganske raskt tror jeg etter covid begynner å slippe tak og andre årsaker).
Ja, så tips til hoteller OG kule restauranter / opplevelser i BKK er toppen! Bring it on

Ellers, ha en fin søndag fine forumfolk!
Vis alt...