God søndagskveld fra hovestaden. En behagelig helg avsluttes i sofaen med avslutning av vintersportsesongen på skjermen på NRK. I dag har man vært en tur i Nordmarka, fortsatt fine forholde i de fleste løyper, så var absolutt fint å bruke søndagen på ski. I morgen venter ny arbeidsuke med mye møter så man får bare nyte sofaen så lenge som mulig... Nyt kvelden folkens
God kveld fra AES! Sitter og venter på at SK1330 skal dukke opp. 40 min forsinket allerede, så jeg er glad det ikke er noe thailandsk valg på trappene her i dag. Første av 10 flyturer de neste 2 ukene, hvorav høydepunktet blir Miami tur retur i business med brudern som aldri har vært i en annen verdensdel. Og i alle fall ikke fløyet biz God søndagskveld videre!
Ikke fullt så god søndags kveld fra BGO. WF som skulle vispe meg til KRS er (foreløpig) 30 min forsinket. Ny estimert avgang 23:15 Den flittige vertinnen på bollebua har varslet oss siste gjensittende bonusnisser at hun stenger 22:30. Og så må jeg lade bilen ca en time når jeg endelig kommer til KRS..... Det blir helst lang natts ferd mot dag.....
Mulig den er anbefalt tidligere. Dagens anbefaling til alle flyinteresserte er serien om Concord som går på NRK nå. Min store drøm å fly dette flyet, bare så synd at det aldri kommer til å bli virkelighet https://www.google.com/url?sa=t&sou...Vaw11UiHvrYjUWVIBzTQfNWdS&cshid=1553465669586
Har blitt håpløst nå som det ikke lenger er unisex toaletter. Helt ok for min del å dele mellom herre/kvinne toalett, men da burde det vel også vektes etter brukesmønsteret på det aktuelle stedet.. Er ingen hemmelighet at det er 95% menn i loungen og da blir det bare feil ...
Takk det samme, men som Dr, har jeg avlagt en eller annen "greie" om å hjelpe og ikke skade, men i ditt tilfeller var det unntak . Er du klar for neste tur allerede
Du kan ta turen til NY og prøvesitte ombord i Concorden på Intrepid museet. Det er det flyet som har rekorden over Atlanteren av alle Concorde (2 timer og 53 minutter). Nå var servicen legendarisk og noe som det hadde vært mest spennende å prøve, men setene og størrelsen på kabinen kurerte meg for alt behov for å faktisk fly med Concorde.