Søndag morgen i storbyen

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 24. april 2022.

1. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    79,468
    Bonuspoeng:
    293
    Dagens bookingbonanza er gjennomført. 12 hotellopphold i løpet av de neste 12 månedene er booket med Trumf Visa, mens det fortsatt er 16% Trumf. Ca halvparten er litt usikre, men da er det jo bare å avbestille.

Skattemeldingen er også gjennomgått, så den er nesten klar til oversendelse. Det må alle huske å gjøre innen neste helg!

2. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    887,914
    Bonuspoeng:
    293
    «Snart 5» tømte tralla, litt fornærmet fordi barn ikke får sitte på rad 1 i en CRJ-900..
    60C2D4F4-6279-4F5E-997C-6A51A43B94B4.jpeg 058B3689-58D2-47F3-87D9-CA7F7B8A76EB.jpeg

3. ccurrahee

ccurrahee GFL :) endelig…. Så ikke helt statusløs mer…

Likes mottatt:
    40,059
    Bonuspoeng:
    293
    AMS lever med streik. Greit kaotisk å komme igjennnom sikkerhetskontrollen.

Så i dag var lykken fast track :)

Nå er vi en time forsinket, og flyet et stapp fullt.

inkludert en stakkar på 1E selvfølgelig o_O

themichael, Calling, Earl and 3 others like this.
  4. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    12,504
    Bonuspoeng:
    183
    Gøy å fly SAS idag OSL-SVG! Sprudlende crew med god og lun stemning fra boarding til vi gikk ut. Munter prat som fikk passasjerene til å spøke litt tilbake, og smilene satt løst. Sterk kontrast til fredagsflighten der en stakkars smilende CC prøvde fortvilt å holde stemningen oppe, mens de andre så ut som de hadde magesjau, hodepine eller gud vet hva. Surt vart det i alle fall.

Kristian, themichael, Eddie47 and 5 others like this.
  5. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    29,282
    Bonuspoeng:
    293
    Det blir ein nok når ein er "snart 37" og.

6. Earl

Earl Veteran

Likes mottatt:
    9,073
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra hovedstaden.
    En fin dag med sol her i dag, men fortsatt litt uvant at det "kun" er 10-12 grader på dagtid og ikke 18-20 som vi hadde for bare noen dager siden. Dagen startet med en treningsøkt før man har sett norsk fotball live, og deretter engelsk fotball på tven, så alt i alt en fin oppladning til ny arbeidsuke.
    Kun 5 dager til neste flytur :D

Nyt søndagskvelden folkens :)

Kristian, themichael, Maggie and 4 others like this.
  7. Flight Cancelled

Flight Cancelled Bonusjeger

Likes mottatt:
    4,264
    Bonuspoeng:
    113
    Her er man omsider hjemme etter en langhelg i Frankfurt. Ble positivt overrasket av en by jeg har hørt lite godt om, selv om også Frankfurt har sine litt mindre pene sider. Fikk sett min første kamp i Bündesliga "live" på lørdag. Det var veldig gøy, selv om uavgjortresultatet var litt kjipt. Kom også hjem med en ny Rimowa og ei flaske Krug, som gledes til å brukes og drikkes. :)

Kan være hukommelsen min av det blå headsettet som lurer meg litt, men det var ikke du som tilfeldigvis tipsa ei i reisefølget mitt i dag om å bruke gaffel til å få åpna den vrange smørpakken i den smekkfulle inennrikskantina litt før kl 16?

Last edited: 24. april 2022
  8. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    887,914
    Bonuspoeng:
    293
    Alltid hyggelig å kunne hjelpe unge damer med å løse koden med å åpne en liten bordpakning med smør ....

Del denne siden