Morgenstund på terrassen i Cilaos (1214 moh) varm og godt og turisthelikoptrene spinner rundt. Det tilbys turer rundt til turistattraksjoner for massevis av penger. Godt det er helg
God morgen fra tigerstaden. Nettopp vært ute og badet gårdsplassen med salt. Målet er å få vekk all is så jeg slipper isproblemtatikken når jeg er på ekskursjon. T-1 til Asia
God morgen fra SK4609! Har fløyet denne avgangen med rundt 12-15 reisende en gang før og det føltes lite, men i dag er vi ikke mer enn 8 ombord så føles som privatfly dette. Særlig siden jeg har de første 6 radene helt alene. Det venter nok desto flere folk på retur fra Manchester, SAS har 3 direkteavganger til Gardermoen idag og appen melder at alle er helt fulle. Er nok mange som har vært på tur for å se at en fyr fra Jæren i blått ikke klarte å gjøre jobben sin i går når de møtte den røde by-naboen. Nyt søndagen folkens
God morgen fra frokostsalen til Radisson RED. På tide å komme seg hjem og forberede seg til ny arbeidsuke. Det blir rødnesene som skal stå for jobben da de hadde best avgangstid. Booket på 10x SPENN kampanje som de hadde i jula. God søndag
Morn fra vest! Strålende sol og en liten dis i dalsøkkene. Vakkert. Lite planer for dagen, må vel ta litt indretjeneste og lufte skrotten litt. 2 arbeidsdager før turnusfri midt i uka. Da skal jeg forhåpentligvis ta meg en tur på ski og montere ny batterimåler på hytta. Ser naboen brygger øl, kanskje jeg skulle planlagt noe slikt jeg også? Ha en avslappet søndag.
God formiddag fra Grenland. KQ har kansellert en leg i min reise til høsten. SAS har kommet med ett alternativ, som ikke passer. Prøvd å få hjelp på telefonen, men å finne en serviceinnstilt agent med fullmakter er ikke mulig. Lettere å finne gull i hagen.. Må i obligatorisk bursdag i dag også, frister mer med sofa og chill, men men Ha en problemfri dag
Det er som alltid lettere en mandag formiddag enn en søndag.. det er jo en stund til høsten! Det løser seg nok ..
God ettermiddag fra NCE Var like før jeg åpnet sparegrisen for å kjøpe meg en båt i går men den grisen holder nok bare til en fender. Kom oss til Nice og fikk unnagjort litt sightseeing før det ble Liverpool kamp på en Irsk bule. Ellers ble det en rolig aften med litt godt i glasset Utsjekk kl 11 og vi har god tid til flyet, så valgte å spasere til flyplassen, Oslo flyet på vei opp Fikk også med en innkommende stor fugl Brukte 1t15m til T1 Nå må vi vente 2 timer til vi slipper inn i loungen. Blir KLM eco på oss hjem.
Søndag i fjellet her også. Heller laber utsikt; Siste dag hjemme, i morgen blir det en snartur til Afrika.
Hvis det ikke er limousin så får det bare være… Jeg må nok nøye meg med tur til «midt inni» kontinentet
Fin tur med KLM NCE-AMS i eco, selv om at jeg måtte sitte i midtsete. Det ble utdelt sandwich og drikke fikk også en flaske til på forespørsel Hadde utsikt mot vingen
KLM AMS-OSL med ett splitter nytt fly 60W usb-c kontakt Det er nok til å lade en Mac med riktig kabel. Wifi til 18€ er litt drøyt for en flight på 1t30m Men man kan følge med på gjenværende flight time gratis Servering her også KLM eco er helt innafor med gratis mat og drikke. 1150 kr NCE-AMS-OSL er en fin pris det.