Søndag i dag .. var alle på julebord?

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 16. des 2018.

  1. ArthurDent

    ArthurDent Veteran

    Innlegg:
    1,721
    Likes mottatt:
    6,039
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg har gitt Avis en pause. Hadde leier med kampanjer i mai som egentlig skulle gitt 40' EBP. Har fått 27'. Som respons på henvendelser har jeg fått "bekreftelsesnummer" og så skjer det ingenting. Skal gjøre et siste forsøk til uken. :(
     
  2. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    5,221
    Likes mottatt:
    29,359
    Bonuspoeng:
    293
    Eg har hatt to leiger med Avis i år. Begge leverte poeng som dei skulle. Seinast i natt fekk eg bonus for ein bil eg leverte laurdag førre veke.
     
  3. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,464
    Likes mottatt:
    13,271
    Bonuspoeng:
    183
    Skikkelig kunst man har fått på Flesland.
    image.jpg
     
    geddi, Avixlo and Eddie47 like this.
  4. mathiasfe

    mathiasfe Veteran

    Innlegg:
    3,071
    Likes mottatt:
    13,733
    Bonuspoeng:
    183
    Den der sto utstilt på ARoS tidligere i år.
    IMG_4269.JPG
     
    Avixlo liker dette
  5. Arvid1410

    Arvid1410 Veteran

    Innlegg:
    1,570
    Likes mottatt:
    7,064
    Bonuspoeng:
    183
    Gullstua på OSL er ikke akkurat favorittstedet å tilbringe en søndagskveld :eek:. Nå er i tillegg flyet til CPH en halvtime forsinket og med en opprinnelig connection på 50 min så bør det ikke bli voldsomt mye mere forsinket før det er like greit å returnere hjem i stedet... Verst av alt er at jeg kjenner at jeg nesten håper på mer forsinkelse også. Vært deilig med en 10 minutters biltur hjem i stedet for fly til CPH, stresse for å rekke flyet til AAR og så 90 minutters biltur når jeg lander der.

    Edit: Er ikke rart at regjeringen vil skattlegge dette. Det å være jobberisende er jo helt fantastisk :rolleyes:
     
  6. oleredv

    oleredv Senior Medlem

    Innlegg:
    967
    Likes mottatt:
    4,770
    Bonuspoeng:
    93
    Brukskunst!
     
    OttoL liker dette
  7. jvsandem

    jvsandem Veteran

    Innlegg:
    2,589
    Likes mottatt:
    7,608
    Bonuspoeng:
    183
    Hver sin lyst.... Jeg holder med deg Tore. :)
     
  8. ArrogantBastard

    ArrogantBastard Medlem

    Innlegg:
    160
    Likes mottatt:
    433
    Bonuspoeng:
    63
    God søndag kveld fra Cincinnati - lang dag med ferge 06:20 og fremme her 21:15. Det positive er jeg nådde Gull Status hos Alaska ved ankommst Chicago, og setekomforten hos AS er bra , god benplass (2 knytt never) selv bakover i en 737-900ER. United Express videre var hyggelig, siden de ikke hadde første valget mitt av Mikro Brygg Øl - fikk jeg andre valget gratis....
     
    RoadKing, Eddie47 and Kristian like this.

Del denne siden