Våknet i dag litt over klokken 12 … 06 i Canada! God morgen .. jetlag er noe dritt! Det blir verre med alderen ..
Nå skjønner jeg det ja. Jeg postet i lørdags tråden ja. Nei nei. God ettermiddag fra en stabil og fin Skjervøy. Vi har nettopp spist "frokost" på Mix Witon og drømmer oss bort på tur. Vi planlegger Edinburgh om et år. Ellers veileder jeg søster og min mor som er på tur i Seoul de neste ukene. De var ganske daue da de kom frem til ICN I går med SAS. Ja en flott søndag og nå i riktig tråd hehe
God søndag! Når "stolene" i baren er MC-seter og bakseter fra biler, da er man i Bārs Garāža Latvisk for garasje, det ga seg vel selv....
God ettermiddag! Då er det straks avreise til München og litt Oktoberfest. Har vore travelt på jobb og lite trening og førebuing, men satsar på at eg framleis er nær formtoppen etter Spaniaturen for eit par veker sidan. Ha ein strålande fin søndag alle sammen!
God ettermiddag fra formiddagsskift .(07-19) Fire timer igjen av siste tolvtimer. Ettermiddagsskift man og tir. Så to nattskift. Frihelg. Formiddagsuke og 12 timers natthelg. Og folk klager på EN 6 timers tidsforskjell og jetlag I tillegg til aldri å ha jetlag, er fordelen med skiftarbeid 17 dagers langfri hver fjerde uke. Det er 20 dager til, og da flyr fruen og jeg langt og pent. Ha en uforvirret dag
Dette har vi snakket om før .. Jeg har også jobbet skiftarbeid i prosessindustrien og tidligere bare nattskift, måtte slutte med det fordi kroppen ikke klarte å tilpasse seg det. Senere da jeg pendlet i jobb mellom Wroclaw i Polen og Orlando i Florida, tilpasset jeg døgnet slik at jeg mest mulig var på Bergen tid .. Ja vi er forskjellige og dessverre blir jetlagen verre med alderen.
God morgen fra Harpers Ferry, West Virginia. På en liten roadtrip før SK926 tar meg hjemover i kveld. Frokost på en skikkelig «redneck» cafe - Country Cafe. Så populær at det er 30 min ventetid på å få bord.
God ettermiddag fra Tromsø. På vei hjem igjen etter en hyggelig helg med god mat. Og tilfeldig lunsj med kjentfolk som også var i byen. Smak leverte som vanlig, og nå blir det ikke like lenge til neste gang. Hadde egentlig retur 2055 i kveld, men same day change of flight får oss hjem litt tidligere. Heldigvis. Skal jo på jobb i morgen. Dessverre. Et bilde fra gårsdagens måltid. Ha en fin en!
God ettermiddag fra Oslo. 49 timer til avreise. OSL-AMS-CDG på tirsdag og så videre til PVG på onsdag, med Air France i C. Siste del av turen ble bestilt i dag tidlig. Golden Week i Kina byr på problemer med å få tak i togbilletter, så den planlagte togturen fra Chengdu til Zhangjiajie ble utsolgt på sekundet i dag tidlig. Fant heldigvis fram til et alternativ, som ble Sichuan Airlines på samme rute. Blir 4 innenriksflyvninger med fire forskjellige selskaper! Det blir spennende. Ha en strålende dag!