Noen forslag til nettsted som er bra på søk? IF har jo mange gode hjerner for slikt Blåtur som lar seg søke på denne måten: Dato: fra en bestemt dato til en bestemt dato, eller enveis til/fra Avreise og retur: OSL Connections: greit, men max 1 Reisemål: hvor som helst i Europa I tillegg kunne det vært en fin ide å ha mulighet til å filtrere på allianse, max ventetid for transfer, pris fra og til, og sikkert noe annet jeg ikke kommer på. Men disse er ikke noe must for min bruk. Kun ute etter flybilletter, ikke hotell. Bestiller dem fra flyselskapet, men trenger kryss-søket.
Google Flights har alt dette, og mer til. Du kan ikke direkte styre mellomlanding, men du kan sette maksimal varighet på reisen og dermed filtrere ut de som har overnatting etc., og den viser tydelig tid på mellomlanding.
Støtter denne. Elsker at den viser priser også. Plutselig blir destinasjoner man ikke tenkte på på forhånd aktuelle. Elsker blåtur
Takk, supert tips! Visste ikke at Google flights var SÅ fleksibelt. Fikk et hav av gode forslag på en test søking
Støtter forslaget om Google flights, ikke minst på grunn av kartellet - det er fint for å drømme seg bort. Bare flytt på kartutsnittet og så oppdaterer det seg. Du kan for eksempel begynne med fra OSL til Europa og så justere. Husk også å zoome inn, siden et for stort kartutsnitt gjør at den ikke får med seg alt.
Eneste jeg savner med Google flights er en option til å fjerne overnatting ved layovers. Kanskje er turen kortere enn 10 timer, men hvis det inkl overnatting i OSL/CPH og grytidlig ut derifra, så blir det mindre interessant