Reporting live from MegaDo6

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Bizflyer, 10. mai 2015.

1. PettR

PettR パイロット

Likes mottatt:
    396
    Bonuspoeng:
    63
    Men du forsvant jo! :p

2. Baldrick

Baldrick Cunning Planner

Likes mottatt:
    4,828
    Bonuspoeng:
    113
    Nå tenkte jeg på ombord på flyet da.. :p
    Hadde uansett ikke hatt tid til å bli med i loungen. Rakk ganske akkurat bussen til Gjøvik.. ;)

PettR liker dette
  3. SASDC8

SASDC8 Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Ja da sitter man i 2F på SK4126 på en -800 med Internett :) Takk for en fantantasisk opplevelse alle sammen og da spesielt @PC Reithe og @Flemming Poulsen men og til @tommy777 for alle de knallbra kanaler den mannen har ;)

tommy777 and Flemming Poulsen like this.
  4. Baldrick

Baldrick Cunning Planner

Likes mottatt:
    4,828
    Bonuspoeng:
    113
    Blir digg å komme seg hjem nå. Og kjenner det er VELDIG greit med en fridag i morgen...

haakonks and Flemming Poulsen like this.
  5. Bjørn Helge

Bjørn Helge Senior Medlem

Likes mottatt:
    571
    Bonuspoeng:
    93
    Herlig! Hvordan fungerer det i praksis, gikk dere til transfer? Må man bli fulgt til ankomst etterpå?

Takk for turen folkens! :)

6. PettR

PettR パイロット

Likes mottatt:
    396
    Bonuspoeng:
    63
    Vel, vi gikk på transfer, og de som jobbet der tittet på reglene til sas om lounge etter ankomst (vi hadde det klart på en tlf), og sa det var greit. Så bare gikk vi ned trappen, inn på utland og opp i loungen. Og derfra var det veldig enkelt, hun i skranken var fullt klar over denne fordelen, og slapp oss rett inn!

KristianSk and Baldrick like this.
  7. vegardg

vegardg Senior Medlem

Likes mottatt:
    6,203
    Bonuspoeng:
    183
    Bure Viking til TRD har småtech, men satser på at vi kommer i vei snart... Så lenge de kommer med tralla snart blir vi fornøyd :)

Last edited: 14. mai 2015
    KristianSk and Royal like this.
  8. SASDC8

SASDC8 Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    SK4126 gikk så og si på rute pga en treg Diamond pax i 2F (meg). Sitter nå hær i 36000 fot med Internett og trives med 2 Carsberg. Snodig svak servering på denne flighten ;)

KristianSk liker dette
  9. LN-TKP

LN-TKP Medlem

Likes mottatt:
    68
    Bonuspoeng:
    18
    Takk for fin tur. BA-gjengen kom seg også hjem. Uheldigvis hadde man denne utsikten på første rad...

fot1.jpg fot2.jpg

Baldrick, Fnate and KristianSk like this.
  10. pgaa

pgaa Bygdetulling

Likes mottatt:
    1,449
    Bonuspoeng:
    93
    Ramlet inn døra her også. Bare å vente på neste DO da.

Var fordel å sitte lengre bak ser jeg, lite plass å strekke på beina hvertfall :D:rolleyes:

SASDC8 liker dette
  11. peterfox

peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    Høy-Gay-Factor hos BA i tidlig kveldstimene? Er ikke midt-setet reservert for "Comfort&Peace"?

12. SASDC8

SASDC8 Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    And that's why I don't fly BA ;)

Fnate liker dette
  13. CrotchRocket

CrotchRocket Fernweh...

Likes mottatt:
    9,702
    Bonuspoeng:
    183
    We survived MegaDo 2015
    image.jpg
    image.jpg

14. Bizflyer

Bizflyer Veteran

Likes mottatt:
    3,059
    Bonuspoeng:
    113
    Så var man hjemme i det Sørlandske også! Puuhhhh!!

Igjen takk for turen, og takk for innsatsen til Tommy, Flemming, PC og de andre som gjorde en kjempejobb som reiseledere.

Baldrick, SASDC8 and PettR like this.
  15. vegardg

vegardg Senior Medlem

Likes mottatt:
    6,203
    Bonuspoeng:
    183
    Fikk Sjarken (eller hvordan det skrives) som nabo opp til Trondheim. Good times og bra stemning :) Takk for en super tur alle sammen :)

LN-MOW, Baldrick and SASDC8 like this.
  16. SASDC8

SASDC8 Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Så da var man hjemme etter endt SMD6 og hva kan man si?

En million takk til alle dere flotte og staute medlemmer av Bonusfeber som var med!! :D Dere er i stor grad grunnen til at dette er noe jeg blir med på hver gang heretter!

Tusen tusen takk for laget!
    Stein-Rune

peopleexpress, Dash, Brunello and 3 others like this.
  17. haakonks

haakonks Veteran Moderator

Likes mottatt:
    11,156
    Bonuspoeng:
    183
    SK810 landet også før tiden, og som i SAS-reklamen så rakk jeg svigermors bursdag... :eek:

Takk for turen alle sammen! Så gleder vi oss til neste MegaDO! :D

Dash, Brunello, Baldrick and 2 others like this.
  18. Brunello

Brunello A heart's a heavy burden

Likes mottatt:
    1,331
    Bonuspoeng:
    93
    Når jeg ser sånt, så lurer jeg på om de gjør det samme når de er andre steder? Hos tannlegen? På besøk hos granddtante Turid? Under manikyrtimen hos Jan Thomas? Eller er det rett og slett en dårlig kartlagt effekt av kombinasjonen stor høyde og Bloody Mary? Ikke godt å si, men jeg synes Bonusfeber bør være sitt ansvar bevisst her, og kartlegge dette fenomenet. Det KAN jo være at man engang finner en kur.

Forresten; takk til alle nye bekjentskaper for en fenomenalt morsom tur! Spesielt minneverdig var det å ta plass i førersetet på A380. Heldigvis hadde noen tatt ut tenningsnøkkelen, ellers hadde det vel ikke vært godt å vite hvordan det hadde gått...

Men gøy var det. Og det har styrket erkjennelsen av at det heldigvis finnes mye rare folk der ute :D

19. peterfox

peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    Vi håper på en fet og fyldig rapport fra treffet. Hvis man leser mellom linjene i "Reporting live from MegaDo6", er det noen som har hatt det kult, mens eller virker det nesten som en pensjonist tur fra Sandefjord-Strømstad.
    Hilsen en som gjerne skulle ha vært med :)

20. Brunello

Brunello A heart's a heavy burden

Likes mottatt:
    1,331
    Bonuspoeng:
    93
    Spørs vel litt på definisjonen av "kult". Om det er å helle i seg mest mulig, i løpet av kortest mulig tid, så var det gode muligheter for dette. Og jeg tror nok det var en god del av den yngre garde som benyttet seg av denne muligheten, det er vel unt. Og MEGADO fremstilles jo gjerne som et fyllekalas av enkelte forumskribenter, og det må vel være greit nok, hver sin smak, det var takhøyde - bokstavlig talt - på turen.

Gin-produsentene takker nok også, det blir arbeidsplasser av slikt!

Det var vel faktisk også temmelig mange pensjonister med, når jeg tenker meg om, hvorav det var mer fart i de fleste enn i undertegnede, som tok noen glass vin og tidlig kvelden - fordi det måtte jobbes litt underveis, og fordi jeg ikke er noen natteravn. Men jeg traff mange hyggelige folk, det var artig å se fjeset på Bonusfeber-menigheten, og det var gøy å snakke med de amerikanske entusiastene. Det blir nok flere slike turer på meg, tror jeg.

At pensjonist-turen min denne gangen gikk OSL - ARN - LGW - TLS - LHR - OSL istedenfor til Strømstad var forøvrig helt ok :)

EB, pgaa, tommy777 and 2 others like this.

Del denne siden