Singapore her. Champers her også. Men nå Singapore sling som forøvrig også finnes i iskrem versjon. Det er jo lillelørdag. Ikke rart jeg drikker da....
De gummibjørnene, er de sukkerfrie...? http://forum.bonusfeber.no/threads/hvorfor-du-ikke-bør-spise-sukkerfrie-gummibjørner-på-fly.2722/
Livet som forretningsreisende er tøft altså. Ikke alle som klarer høy champagneføring sånn en onsdags ettermiddag.... Er det rart jeg drikker....
God tur hjem alle mann. FFlyer og CrotchRocket har noen timer til med Layton her hos SQ. Bilde fra SQ suites og den nye reverse herring bone layout. Litt murpuss i stolene i denne loungen. Noen som vet hvorfor? Merke i taket også
Kommet meg til CPH. Liten pitstop i loungen for å sørge for at jeg ikke får for mye blod i alkoholomløpet. Takk for turen alle sammen. Hyggelig å treffe dere. Var skikkelig hyggelig og jeg gleder meg allerede til neste anledning. God tur hjem!
Dødens korridor i fra B til A. Langt å gå, men ingen skam å snu når man først har rotet seg vekk i SQ lounge B og departure i A. Rekker akkurat en pre-departure drink, courtesy of LH, før SVG flight.
Da var 810 fra london til oslo ferdig, fantastisk siste flight med gutta boys. Fullt av diamond på bakerste rad (ja, i midtsete også), og gratis musserende til de med diamond, og deres gjester! Bare en flaske? Nei! Så mange vi ville ha!
Nå sitter vi i gullstua og spiser pølser og drikker øl som kronen på verket. Så da har vi bekreftet både mer enn en drikke gratis med diamond, og lounge på ankomst. BEST. DO. EVER. Takk til alt og alle!
Heeey! Ingen som spurte om JEG ville være gjest.. Men jeg koste meg med kaffe og vann, så det er ikke noe problem.. ! Spøk tilside; Takk for en flott tur alle sammen! Må innrømme at jeg er litt småskuffet av opplegget generelt, men det veies opp av det sosiale på turen. Mange fine folk og nye bekjentskaper! Vi sees igjen!