God morgen fra MBT. Det blir endelig en flytur igjen, SIN via DOH med QR. Før den tid er det pakking og en tur i skogen for å lufte både snuten og meg selv. God søndag folkens
God morgen fra Sølvbyen. Etter en fin uke i det flate landet er vi tilbake i heimen. Her blir det omgruppering og vask av pakkenelliker. Neste tur er til TFS i senatorenes vidunderlige verden. Gleder oss til det også, vi. Ha en fin dag!
God føremiddag frå mitt eige konsulentfirma sin globale hub. Her går det i innspurt på rapportskriving som skal vere klar i slutten av månaden. Får håpe @Wiolenze lukkast i å lufte lensmannen i skogen før han skal stikke til Østen seinare...
God morgen! Kaffe på sengen, i dag med en liten kjeks til. Ikke så veldig til utevær i dag, men ut må man. Må begynne å rydde litt i hagen før vinteren. I tillegg skal det bestilles en tur, et par hoteller, og gjøres litt research for høstens reiser. Ha en fin søndag!
Morn fra vest! Her har tåka akkurat letta, og det ser ut til å bli en nydelig dag igjen med oppmot 20 grader og vindstilt. Det er familieselskap på programmet, og far har bestemt seg for å grille Meny-burgere! Man blir jo glad innvendig av slikt! Ha en sommerlig dag!
God søndag fra Oslo! Her er det kjøkkentjeneste hele dagen, fem kilo oksehaler fra Strøm-Larsen står i ovnen og putret sakte, skal bli oksehaleragu. Akkurat ferdig med knaingen av 1,5 kilo pastadeig, så papardelle til raguen er underveis. Senere i dag surprise åttiårsdag for svigerfar, så champis lagt på kjøl også
Ettermiddag fra OSL-loungen, Drikke sterkere enn rødvin virker til å være forbedret bort. Ser også ut som om *A bortsett fra LH-gruppen har byttet lounge på OSL;
En av de eldste 350-900 som skal fly oss til Doha, det vil si «åpen løsning» uten skyvedør. Men servicen er bra foreløpig;
Hei fra godstolen. Er glad for at jeg ikke er på reisefot for bryllupet i går (der jeg var bartender, trengte bare være edru nok til å skjenke andre) og spesielt nachspillet (der jeg ble skjenket) tok knekken på meg. Begynner å bli for gammel til dette men neida, lærer nok aldri for det. La meg rett før fruen skulle stå opp for å dra på jobb… satser på at formen tar seg opp snart. Skål! Ha en fin søndag