Middagen i dag var reservert på The Sunset Grill; Førforrett med brød og fennikelsuppe(kald) For forrett så delte vi på blackned scampi og artisjokkhjerter. Helt OK Fruen valgte dagens fangs, sølv-snapper; Jeg tok idiotisk nok tunfisk selv om jeg vet at jeg blir fornøyd med tunfisk bare i Venezuela eller hjemme; Klarte å dele litt ostekake for dessert; Fin venue men maten står ikke i stil med prisen, tar heller Rangali Bar en gang til siden variasjonen er såpass bred.
Så @RoadKing , slankekurset er over. 7 retters; Første etappe ble caviar som passet på litt lokal krabbe; Andre episode var jackfish som hadde blitt gammel av seg selv; Tredje luke var posjert lokal hummer. Dagens skuffelse. Nr4 var tunfisk. Litt mye men godt. Nok tunfisk nå. Gikk over fra Ruinard til rødt rundomkring her. Magnum er fint, $420 ikke således. Sorbet for å vaske tunga, sitron og basilikum; Hovedretten ble kjøtt for min del; Desserten var ett helt måltid i seg selv for oss litt mer småspiste; Alt i alt en fin opplevelse og ett bra måltid. Er det verdt 840 cheeseburgere hos BK. Både ja og nei, men blir nok en engangsopplevelse !
Jepp, meget drøyt men det inkluderte i det minste forsegling og å kunne få resten på en annen restaurant neste dag.
Da var det endelig dagen for hjemreise. Rolig frokost og så litt snorkling før denne skal ta oss til MLE;
Etter landing har vi fin utsikt til hotelloungene på sjøflyterminalen, ca 60 i tallet; Kanskje prøve Four Seasons om det blir en neste gang;
Nydelig flytur og landing på rolig vann, knirkefri forflytning til hovedterminalen. Innsjekk, sikkerhetskontroll og immigrasjon = null kø med C/F og vi brukte vel ca 5 minutter fra ankomst til vi var på loungen. Loungen i seg selv er rolig og fin, litt mat og drikke er det også men 2 timer her før boarding er mer enn nok. Det er en såkalt «törr» lounge så ingen promiller å oppdriver. Spenningen nå er om det er velkomstsjampis ombord eller om vi må vente til etter avgang.