Fikk mail fra SAS om at bonuspoengene kommer til å forsvinne, hvis jeg ikke bruker dem. Men har ingen poeng til forfall. Sjekket og det som er i appen stemmer. Hva er det som foregår. Håper ikke at de sletter noe, da går jeg berserk...
Best å ta kontakt med SAS. Litt vanskelig for oss som ikke har tilgang til SAS sitt system å si hva som faktisk foregår her. Å spekulere vil neppe hjelpe deg.
Enig. Vi burde ikke spekulere. … men spekulasjoner er jo halve moroa med dette forumet. Minst Jeg tipper dette er starten på en kampanje for å trekke tilbake masse poeng. Partygutta i Frösundavik har jo plumpet seg uti en skikkelig millionærkrise, og noen må jo blø for å balansere regnskapet (/ironi)
Nei. Jeg har brukte opp alle poeng før de forsvant fra Molde i slutten av 2023. Har en opptjening av 275 bonuspoints i 12/23 og de 6300 som gjelder til 2028 er opptjent i 2024 og 8711 er optjent/byttet inn i år. Derfor skjønner jeg det ikke.
Jeg hadde pustet med magen og tenkt at SAS har sendt ut informasjon som ikke stemmer. Som du selv sier så har du ikke poeng som går ut, du har dokumentasjon på det og tallet de skriver gir ikke mening. Hvis du likevel ikke får sove godt om natten er ikke SAS mer enn en telefon unna. Skulle det mot formodning forsvinne 6,218 poeng så er det ikke noe å bekymre seg for. Det er en smal sak for SAS å rette opp i dette.
Jeg ringt og damen på telefonen skjønte det heller ikke. Så jeg skal vente og se. Og hvis noe forsvinner så er jeg på telefonen igjen. Det gikk overraskende raskt og var veldig hyggelig, selv om det ble engelsk.