Hei, Ser at Qatar har kampanje nå med bl.a 12099 nok til SIN og 17500 til Auckland. Er i Singapore nå så det er ikke aktuelt, skal jo hit på en CT tur i oktober også. Men jeg har alltid hatt lyst å besøke Auckland. Er det noen som har flydd med Qatar dit? Er vel ca 17 timer ish fra DOH? Ser at de flyr med en gammel 2-2-2 config? Det blir kanskje litt lenge å sitte så tett? Har noen av dere hørt noe om Qatar skal installere de nye QSuites på 777-200LR flyene? 17500 er vel en ok pris også historisk?
17500 er vel en overlegen pris historisk.. qsuites skulle vel første komme på 773, så 787 og 359... tror ikke jeg har lest noe om 772.
Travel Period – 4th July to 30th September 2017. Typisk luremus-promotion i Premium; ser ingen availability på relevante datoer til kampanjeprisene nevnt (bruker 15 day calendar oversikt via More dates). EDIT: Okay, jeg får gi QR noe cred; datoer finnes dersom du er fleksibel.
Hva er relevante datoer? Det var litt knapt til AKL, men det er masse tilgjengelig til SIN. Husk at det er minimum stay for de beste prisene.
Takk for svar. Men er det noen som har noen erfaringer med 17t i 772-LR i en 2-2-2 config? Ser for meg at det er rimelig lenge å sitte så tett? Har kanskje blitt litt bortskjemt med 1-2-1 config som er det vanlige nå. Ellers synes jeg faktisk også BA Club World på 747 Upper Deck er bra hvis du får tak i sete 64A eller 64K.
Jeg har "kun" flydd ca 11 t med 2-2-2 konfigurasjonen, men synes ikke det gjorde noe at det satt noen ved siden! E-sete på rad 3 el. 4 er vel å foretrekke.
Det er helt uproblematisk. Qatar sine B777'ere er fine og romslige, men jeg hadde vel valgt meg et sete ved midtgangen.