Ja, ser ut som de har ødelagt lenken som før videresendte til gavekortsiden. Hvis du har brukt lenken før kan du kanskje finne den i nettleserhistorikken din. Den ser i så fall slik ut: https://www.sas.no/giftcard/retrieve/?id=...
Den lenken som man får på epost går ut på dato etter 3 måneder. Kontakt SAS for å sende deg ny lenke. Beste tips er nok å lagre den PDF'en et trygt sted.
Da har de kanskje tuklet med systemet som gjør at lenkene ble skrotet for tidlig? Iallefall - eneste utvei er å kontakte kundestøtte og be dem sende lenken til gavekortet på nytt.
Jeg har samme problem med å hente ut gavekortene. I dag opplevde jeg også at de slet me å belaste gavekortene mine da jeg bestilte en reise via telefon. Han på telefon endte med å sende meg en ny epost for samme gavekort, men med ny pin. Da gikk det fint.
Kontaktet kundeservice på mail for ca 2 uker siden, ringte inn igjen nå, da hadde visst saken min havnet på "feil sted", men nå skulle jeg altså få dem "innen 48 timer" - supert når jeg skal booke nå og fly i morgen