Problemer med SAS Gift Card

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av ktyvandt, 04. mars 2025.

  1. ktyvandt

    ktyvandt Medlem

    Innlegg:
    112
    Likes mottatt:
    245
    Bonuspoeng:
    43
    Har problemer med å åpne mitt gavekort. Flere som har samme problem?
     
  2. SK927

    SK927 Medlem

    Innlegg:
    86
    Likes mottatt:
    286
    Bonuspoeng:
    53
    Ja, ser ut som de har ødelagt lenken som før videresendte til gavekortsiden. Hvis du har brukt lenken før kan du kanskje finne den i nettleserhistorikken din. Den ser i så fall slik ut:
    https://www.sas.no/giftcard/retrieve/?id=...
     
  3. steve0

    steve0 EBD/LTG

    Innlegg:
    640
    Likes mottatt:
    2,272
    Bonuspoeng:
    93
    Den lenken som man får på epost går ut på dato etter 3 måneder. Kontakt SAS for å sende deg ny lenke.

    Beste tips er nok å lagre den PDF'en et trygt sted.
     
  4. SK927

    SK927 Medlem

    Innlegg:
    86
    Likes mottatt:
    286
    Bonuspoeng:
    53
    I så fall gikk min lenke ut etter 2 mnd.
     
    MariusJS liker dette
  5. steve0

    steve0 EBD/LTG

    Innlegg:
    640
    Likes mottatt:
    2,272
    Bonuspoeng:
    93
    Da har de kanskje tuklet med systemet som gjør at lenkene ble skrotet for tidlig? Iallefall - eneste utvei er å kontakte kundestøtte og be dem sende lenken til gavekortet på nytt.
     
    MariusJS and SK927 like this.
  6. ktyvandt

    ktyvandt Medlem

    Innlegg:
    112
    Likes mottatt:
    245
    Bonuspoeng:
    43
    Takk for god hjelp dere! Tror nok det letteste er å kontakte kundeservice! :)
     
  7. Rapolo

    Rapolo Veteran

    Innlegg:
    2,022
    Likes mottatt:
    7,834
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg har samme problem med å hente ut gavekortene.
    I dag opplevde jeg også at de slet me å belaste gavekortene mine da jeg bestilte en reise via telefon. Han på telefon endte med å sende meg en ny epost for samme gavekort, men med ny pin. Da gikk det fint.
     
  8. MariusJS

    MariusJS Medlem

    Innlegg:
    203
    Likes mottatt:
    230
    Bonuspoeng:
    43
    Kontaktet kundeservice på mail for ca 2 uker siden, ringte inn igjen nå, da hadde visst saken min havnet på "feil sted", men nå skulle jeg altså få dem "innen 48 timer" - supert når jeg skal booke nå og fly i morgen :rolleyes:
     

Del denne siden