Flyr til Thailand i morgen med Ving - Thomas Cook og har premium seter på flyet. Noen som har gjort det nylig? Er der noe ekstra her? Gratis alkohol? Tepper? Puter? Kit?
I følge Vings sider: På langdistanseflyvning med A330-200 eller A330-300 (f.eks. til Thailand) Behagelig sete i fremre del av kabinen, god plass til bena Premium Meal med en oppgradert 3-retters meny, et oppgradert kaldt måltid samt velkomstdrink og gratis drikke (unntatt champagne) Gratis utlån av hodetelefoner og tilgang til underholdningssystemet Egen innsjekkingsskranke (på ut- og hjemreise) Adgang til lounge og Fast Track på utreisen Bagasje er inkludert
Prøvde du i det hele tatt å søke deg frem til informasjonen selv? Premium Premium er flyklassen for deg som vil sette en gullkant på reisen. Her har du plass til å strekke litt ekstra på bena. I romslige seter kan du nyte vår populære 3-retters Premium Meal. Dette får du i Premium: På langdistanseflyvning med A330-200 eller A330-300 (f.eks. til Thailand) Behagelig sete i fremre del av kabinen, god plass til bena Premium Meal med en oppgradert 3-retters meny, et oppgradert kaldt måltid samt velkomstdrink og gratis drikke (unntatt champagne) Gratis utlån av hodetelefoner og tilgang til underholdningssystemet Egen innsjekkingsskranke (på ut- og hjemreise) Adgang til lounge og Fast Track på utreisen Bagasje er inkludert Du kan bestille et bestemt sete i Premium mot et tillegg. Premium kan ikke bestilles til barn under 2 år. Kilde
Ja, var det ikke derfor vi la ved informasjonen i postene våre? Jeg var nok litt rask med å anta at trådstarter har bestilt billettene selv.
Ja gjorde selvsagt det - men fant ikke info om teppe/pute, alkohol utover måltid, kit etc og tenkte å høre med dere om noen hadde erfaring. Beklager veldig dersom dette ble feil.....
Du skal ikke beklage for noe som helst, disse gamle ringrevene lover å skjerpe seg litt og komme seg ut på en chartertur så de vet hva de skal svare neste gang
I stand corrected! Nå er det bare å droppe LH F, gi beng i dugnaden, og booke første ledige Ving-Charter! Granca Granca Granca!
Når man skal en uke på jentetur til varmen ble direktefly prioritert fremfor mange mellomlandinger. Men skal vente med reisebrev til jeg flyr F med LH
Nei absolutt ikke. Vi har mange reisebrev med F, men ingen fra Thomas Cook, veldig populært om du skriver og poster noen bilder av kabin og hva man får.
Fikk Windsor. Tok den nå med meg, men ble ikke blåst bort. Min gule Rimowa fra Thai blir derimot flittig brukt til kabler og slikt på tur.