Polarawards - Søkemotor for bonusreiser med SAS og Skyteam

Tråd i 'Bonushjelp' startet av markus, 25. aug 2026.

1. natto

natto Medlem

Likes mottatt:
    203
    Bonuspoeng:
    33
    Bare å starte prøveperiode ved å gå til hjemmesiden :)
    Jeg har sendt deg en lenke til appen. Før du logger inn i appen må abonnementet være aktivert på web.

2. natto

natto Medlem

Likes mottatt:
    203
    Bonuspoeng:
    33
    upload_2026-9-3_18-46-14.png

Nye filtre er nå live! Nå kan du filtrere på antall stopp, pris, avreisetidspunkt, og du kan også ekskludere flyplasser/land/kontinent fra mellomlandinger :)

De kan også brukes til å filtrere ut reiser du finner i kartsøket i Explore-tabben
    Screenshot 2026-09-03 at 19.14.47.png

Last edited: 03. sept 2026
    stemnic, GlennDi and jgroneng like this.
  3. tobeornot999

tobeornot999 Gold Star, Sapphire OneWorld, Gold Skyteam

Likes mottatt:
    15,678
    Bonuspoeng:
    293
    Ser spennende ut dette. Er klar til å teste Android appen. Når kommer den?

4. natto

natto Medlem

Likes mottatt:
    203
    Bonuspoeng:
    33
    Jeg har sendt deg en dm med en lenke til en beta-versjon du kan teste ut, forhåpentligvis er appen ute på Play Store i løpet av de neste ukene :)

tobeornot999 liker dette
  5. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    82,985
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg tester gjerne for Android også. :)

natto liker dette
  6. natto

natto Medlem

Likes mottatt:
    203
    Bonuspoeng:
    33
    Sendt deg DM!

Jeg har også pushet ut en oppdatering hvor vi basert på feedback fra @Kjetil L lar deg filtrere ut ghost-availability fra China Eastern fra søk og alerts :)

upload_2026-9-5_12-10-19.png

Som da vil se slik ut på iOS (og snart android):
    upload_2026-9-5_12-20-20.png

Last edited: 05. sept 2026
    Kjetil L liker dette
  7. Cumulus

Cumulus Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    853
    Bonuspoeng:
    93
    Har denne all funksjonaliteten fra awardfares? Hvor ofte utføres de faktiske søkene vs slås opp i cache?

8. natto

natto Medlem

Likes mottatt:
    203
    Bonuspoeng:
    33
    AwardFares støtter fler bonusprogrammer enn vi gjør, og har foreløpig fler filtre. Vi har samme alert limits på 500 legs. Ellers skal det være feature parity.

Polar har et fleksibelt kartsøk, iOS + Android apps (iOS appen ble sendt til publisering i App store i går kveld men er tilgjengelig på TestFlight), presets for ofte brukte flyplasser du selv kan sette opp, ekskludering av flyplasser/land fra cachede søk, m.m. Vi er opptatt av at dette skal være et verktøy som fungerer best mulig for Eurobonus, og har derfor også implementert features som nevnt ovenfor hvor du kan filtrere ut ghost availability fra alerts. Jeg skal også få satt opp en side hvor man kan stemme over og diskutere funksjonalitet man ønsker :)

Live-søk gjøres når du ser en progressbar og spinner, og gjøres når tilgjengelighet på origin+destination+dato ikke har blitt sjekket de siste 30 minuttene. Alerts sjekkes live 2 ganger i døgnet.

Last edited: 06. sept 2026
    DJasko, GlennDi, Kjetil L and 2 others like this.
  9. Cumulus

Cumulus Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    853
    Bonuspoeng:
    93
    Har dere noe rabatt for IF eller planlagt noen kampanjer? Jeg får ofte veldig gode deals på awardfares f.eks rundt black Friday.

Edit: og har dere vurdert et Lite-abonnement til 99 pr måned?

Last edited: 06. sept 2026
  10. natto

natto Medlem

Likes mottatt:
    203
    Bonuspoeng:
    33
    Det er ikke utenkelig at vi etterhvert kjører noen kampanjeperioder, men per i dag har vi ikke noen rabattkoder for IF. Vi jobber med et Lite abonnement med lavere limits og mindre funksjonalitet til en lavere pris, og et verveprogram så man får rabatt ved verving, men jeg har ikke noen konkret ETA på det enda.

Vi er kun to personer som drifter hele løsningen så vi har mye henge fingrene i, men jeg poster definitivt her når jeg har mer info :D

Cumulus and kongenamundsen like this.
  11. DJasko

DJasko EBD

Likes mottatt:
    6,289
    Bonuspoeng:
    183
    Dette ser mer spennende ut enn mange av de andre aktørene som er lansert i år. Må få testet ut en dag.

P.S.Awardfares kjørte kampanje når de hadde en publisering av disse nye alerts og slik. De som tegnet Diamant fikk 1000 live alerts. Kjenner det sitter langt inne å si opp den for å gå over til noe som 'kun' gir 500 alerts. Et tips er å tilby mer alerts til early bird signups ;)

Preference, stemnic, jocke and 2 others like this.

Del denne siden