Kult å se DY premium! Ikke ofte vi får rapporter derfra. Og hvor sitter Kjos? Bak, Premium eller Cockpit?
Spennende å lese om Norwegian premium, er ikke så ofte det deles reiser derfra. Starten ser da greit ut, god tur videre
Spennede med premium hos Norwegian, virker litt dyrt i forhold til hva man får, men ser frem til reisebrev. Gleder meg til å se hva som serveres av mat og drikkevarer.
Men helt OK å la henne sitte bak gardinen mens du gasser deg i premium? Jeg hadde blitt singel på den overfarten.
Dette var kult! Følger spent med Ser fram til å høre hva immigrasjonen sier til alle vekkistan stemplene dine
Servicen til Norwegian er vel kanskje ikke helt super? Men Dreamliner er jo fantastisk behagelig å fly med
Helt enig i bytte av cabin, men har prøvd OSL-LAX i Premium noen ganger og det er veldig begrenset med å "gasse-seg" i godsaker.
Må man ikke dra kortet i IFE for å få Carlsberg? Lite erfaring med DY, dette blir spennende å følge! C
Har variert veldig med servering basert på crew. Noen crew gir fri servering hele veien, mens andre bare gir ut drikke på samme tid som de deler ut mat. Ganske irriterende når man takker nei til mat, men må betale for ett glass vin 30 min etterpå
Får man problemer med gratis servering av drikke i Premium så spør bare en av di andre i crewet. Eventuelt gå bak til eco. Hadde problemet til San Juan sist påske!
Litt inside info til insideflyer, chiller ble gift forrige uke Plassen ser jo bra ut mister, du er jo også norsk størrelse, dvs ikke lav (<190)
Kjapp post: har landet og sitter nå på Starbucks så fruen får seg unicorn frappuccino. Mangler litt bagasje, mer info kommer når jeg får til litt mer nett på laptopen. Foreløpig bare ett bilde her for å legge myten om at drikke kostet penger død.
Dere trodde kanskje jeg hadde glemt dere? Neida, har bare kjørt alt for mange miles, for å rekke mest mulig før jeg må starte på 'jobb' i morgen tidlig. Som nevnt tidligere var pushback rundt en halvtime forsinket. dette kom av at flyet kom seint til OSL. DY er vel kjent for å ha litt kortere marginer på turn-arounden så får skylde litt på det der. Taxinga var fort unnagjort, og vi tok av fra 19R uten for mye sermoni. Siden dette var en dagflyvning var jeg ikke så helt sikker på hvor mye jeg kom til å sove, så jeg fyra umiddelbart opp IFE'n. Ikke noe nytt der, men for de som ikke har testa det har Norwegian en løsning som funker relativt greit imho. Stort plusspoeng for kartet, som er helt interaktivt og man kan flytte seg rundt som man vil selv. Selv multitouch er støttet. Jeg kjente jo ganske fort at strupen blei tørr etter appelsinjuicen jeg fikk da jeg kom ombord, så da var det over på snack-baren i IFEn og se litt rundt. Som postet over er de fleste drikker gratis når man flyr premium, mens de som sitter lenger bak må betale. Jeg fikk bestilt noen øl, og begynte å se på filmutvalget. langt ifra det dårligste jeg har sett. Da selve målet med turen er en jobb-messe i Las Vegas (NAB for de som er i tv-bransjen), så falt valget selvsagt på en litt eldre film: