Var ikke bonusbilletter, og da forstår jeg det på meldingen din at det ikke går med andre ord? Så da hadde jeg ikke misforstått alt. Da er det kun under bonusbilletter man får gratis setevalg, mens ved vanlig booking så går det på statusen til den som faktisk flyr.
Kun bonusbilletter bestilt fra et gull- eller diamantmedlems konto. Bestiller man som gullmedlem så vil de setene som koster penger for gull fortsatt koste penger.
På veg heim frå Tokyo så blei eg takka for at eg var diamant og måtte bare sei fra om det var noko dei kunne gjere for meg. Det blei heldigvis gjort på ein diskre måte.
Dro hjem på søndag fra Tokyo og opplevde det samme som deg. Som oftest opplevd det med mannlige pursere type dansk. Ingenting på vei nedover til Tokyo. Var vel ca.4 stk som jeg fikk med meg at var diamant i kabinen. Kudos til SAS ved ankomst OSL med flybytte fra neste dag til samme dag søndagen istedenfor mandagenSAS kan når de vil, og man spør pent.
Da var vi nok på samme fly, mannlig dansk purser ja. Ja de kan heilt klart når dei vil bra du fikk byttet Kudos til SAS.
Ganske off topic, men halvveis relevant, da jeg kan bli hilst på. Jeg skal fly HND-CPH i C om to dager. Hvordan er serviceopplegget? Først en treg lang lunsj og så lett måltid før landing? Lurer litt på hvor trett jeg skal møte opp, altså om jeg bør være våken nok for å komme meg gjennom et måltid først eller hvordan de gjør det?
Korrekt, maten var faktisk ganske bra ut fra HND så er touchen med grønn te fin. Lett varmt måltid før landing ja, var 3ting å velge på. Søndag gikk ruta østover over Alaska og Grønnland 13.5t. Så du har tid å hvile på. Du har tilgang på FT på HND, så går ganske raskt.
Muligens feil tråd, men prøver lykken... Sliter med å få lagt inn seter på en bonusbooking, dvs får lagt inn, men SAS vil ha 199 pr pers, og jeg vil ikke betale Som bildet viser er jeg rett registrert som Diamant, hadde da forestilt meg at det ikke var gebyr. Tar jeg feil her, eller er det en eller annen easy fix som jeg må lære meg?
Bookingen er ferdig, og dette er det jeg får opp når jeg går inn på "Mine Reiser", også testet å logge ut og inn igjen uten at det gjorde noen forskjell
Så vidt jeg kan se gjør de det, men ikke så lett å vite da grensesnittet på web ikke lenger viser reisende pr flight men bare på reisen som sådan. I app var det litt enklere å finne info, men her er returen JFK-LHR-OSL bundlet så jeg ser bare info på totalen av de to flightene og ikke på den enkelte, på utreise kommer det opp to flighter OSL-LHR og så LHR-JFK, og der kan jeg se på begge at EBD ligger inne. Merksnodige greier, burde kanskje vært i rar SAS IT tråden og ikke her
Det var rart. Sjekket en booking i app hos meg, og jeg får opp alle flightene under hverandre, med mulighet for å endre bonusprogram og nr på hver enkelt flight.