Oppgradert til business pga flyging med HiFly

Tråd i 'Nyheter' startet av Ombo, 05. mai 2023.

1. Ombo

Ombo Medlem

Likes mottatt:
    996
    Bonuspoeng:
    93
    Mulig dette innlegget skulle vært i et annet forum, så flytt gjerne hvis det passer bedre et annet sted. Men det gjelder altså en oppgradering som ikke har noen sammenheng med hvilken status jeg har i Eurobonus programmet.....

I går tikket følgende melding inn på mail:

"Dear Traveler,

Good news – you have received a complimentary upgrade to Business Class on your flight SK944.

Your departure date and time remain unchanged and the rebooking and refund terms of your original SAS Plus ticket still apply.

The upgrade has been offered to you as our partner HiFly, operating this flight, does not offer a Plus service.

If you agree to the change, you don’t have to do anything. If you don’t contact us, the new suggestion will constitute our new agreement with you.

If this solution does not suit you, please contact Customer Service.

We look forward to welcoming you on board!"

Dette gjelder en flyging til Chicago i oktober hvor vi hadde bestilt Plus billetter. Når jeg går inn i appen for å sjekke flytype så står det A330-300 og det er 12 rader med business.....

Noen som har flydd med HiFly og vet noe om kvalitet på seter, service osv?

2. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    75,540
    Bonuspoeng:
    293
    Det var vel noen som rapporterte om dette i en annen tråd i går.
    HiFly 330 har ikke plus, men har samme seter som SAS i biz. Så det er absolutt en god deal. :)

3. Malmo

Malmo Status: EBD

Likes mottatt:
    915
    Bonuspoeng:
    93
    Er blitt diskutert i et eller anna innlegg her inne og på Frequent Traveler Norge. Mest sannsynlig er det Airbus A330 | Hi Fly med 9H-HFA som har samme sete som SAS Biz

Ombo liker dette
  4. ccurrahee

ccurrahee Ikke helt statusløs da……

Likes mottatt:
    38,770
    Bonuspoeng:
    293
  5. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    884,003
    Bonuspoeng:
    293
    Dette er et tidligere South African Airways fly og setene er de samme som hos SAS, jeg har reist med det flyet i 2019
    6EA99515-2BBE-41F9-AE99-9E275B7A940C.jpeg

6. Ombo

Ombo Medlem

Likes mottatt:
    996
    Bonuspoeng:
    93
    Dette lever jeg godt med! Ser bra ut.

Del denne siden