God søndag morgen fra Mauritius. Radisson hadde endelig forstått det, og vi fikk en oppgradert tilværelse. Bedre enn Centara, dog litt mindre plaskebasseng. Flere bilder i Radisson-tråden etter hvert. Gårsdagens hovedstadstur inkluderte både skilpadder, store vannliljer og død fisk. Ha en fin dag!
God formiddag fra Bangkok Her har en akkurat kommet hjem igjen etter et besøk i Apple butikken for kjøp og påklistring av skjermbeskytter, har også fått spasert på meg 7k steg. Nå står gymmen på programmet og ettermiddagen blir i og ved bassenget. Ha en fin fin søndag
God formiddag fra Porsgrunn. I dag blir det pub fra kl 15. Liverpool skal hanke inn gullet med uavgjort eller seier over Tottenham. What can positively go wrong?? Ha en forgyldt dag
God morgen fra Torshov. Sentrumsløpet i går gikk fint og det ble ny personlig rekord på 10 km. 48:50 for de som bryr seg om sånt. Etter sentrumsløpet bar det på vinkveld med gode venner, så formen i dag er litt redusert. Skal heldigvis ikke ut å fly før 16.05. QR ble valgt kun på grunn av den sene avgangstiden, selv om jeg må reise både i økonomi og som statusløs. Ha en fin dag!
God morgen! Søndag, det er jo egentlig hviledag? Men her må den benyttes til å gjøre alt jeg ikke fikk tid til i går. For i stedet for å gjøre noe i hagen hjemme, så måtte jeg hjem til mor for å hjelpe med robotklipperen, dataproblemer, skattemeldingen, og å spise opp litt kake. Så i dag skal jeg hjelpe kona litt her hjemme. Hun kan jo ikke gjøre alt selv? Eller? Ha en fin en!
Morn fra godstolen. støl etter å ha oljet terrassen i går. Det er en bevegelse som jeg ikke ofte gjør og det merkes i kroppen. Ble heldigvis så godt som ferdig så det blir bare en liten økt igjen, men ikke før jeg har fått tak i mere olje. Brukte i går det som måtte til for å bikke over CT nr 1, men har ikke fått mail enda. Forventer at den tikker inn i morgen, transaksjoner står ofte på reservert hele helgen. Få dager igjen til 4-dagers øltur. Gleder meg! Ha en fin søndag
God formiddag fra Oslo, her jobbes det litt før det er avgårde i familie bursdag. SAS appen melder om tre dager til neste reise så da er det i alle fall håp for litt mer spenning denne uken