Hei og god kveld/natt/morgen? Jeg har bestilt leiebil på AGP i kategori K (?) (Audi A3 Sportback automat el. lign.) og er presidents club. Jeg er 23 og lurer derfor på om jeg kan forvente meg oppgradering i henhold til den garanterte oppgraderingen jeg har som president club eller om jeg blir nektet grunnet alder. Jeg har bestilt den høyeste kategorien som er mulig for min alder, alle kategorier over har 25 års-grense. Men, jeg kan ikke se at det på garantien om oppgradering ligger noen betingelse om at jeg må være gammel nok til den kategorien, selvom det kanskje kan forventes? Noen som har erfaring med lignende? På forhånd takk
Her kan du regne med hit'n miss; mest avhengig av hvem du treffer i skranken ved oppmøte. Datteren min (da 22 og PC) skulle hente ut en gruppe D eller F i sommer, det ble mye frem og tilbake da damen i skranken ble "overkjørt" av Station Manager i det øyeblikk hun ønsket å gi henne en oppgradering (Kontrakt og nøkkel lå på skranken og vi skulle til å hente bilen). Etter mye frem og tilbake ble det gruppe N, men med meg som hovedsjåfør og datter som ekstrasjåfør..
Jeg er 21 år og var i Kristiansand igår og leide bil av Avis. Bestilte en VW Passat, og når jeg kom til skranken var den ikke oppgradert. Sa til en veldig hyggelig dame i skranken at jeg var Avis PC og lurte på om det var mulighet med oppgradering. Hun lot meg velge av bilene som var tilgjengelig, og anbefalte en Porche Macan. Veldig fornøyd og bli oppgradert fra passat til Porche, skal også sies at hun i skranken var utrolig snill og serviceinnstilt.