Oppgradering av EuroBonus 20.-21.mai

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Eddie47, 10. mai 2018.

  1. ValdresBjarne

    ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

    Innlegg:
    3,259
    Likes mottatt:
    9,373
    Bonuspoeng:
    183
    Er det fordi eit EBP har seatblock og ikkje softblock, eller er det berre for å plage andre og ikkje vera grei og snill, fordi han kan gjera kva han vil?
     
    Ursa liker dette
  2. MadsVaHa

    MadsVaHa Veteran

    Innlegg:
    2,537
    Likes mottatt:
    5,784
    Bonuspoeng:
    183
    Hvis det står i avisen må det jo være sant :rolleyes:
     
    Petter B-C and Are like this.
  3. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

    Innlegg:
    13,376
    Likes mottatt:
    19,674
    Bonuspoeng:
    293
    Sikkert fordi en eller annen fjott synes det høres artig ut tenker jeg ..
    Kan ikke tenke meg at de som flyr for halv million kroner i året synes det er stas å sitte i midten...
     
    Eddie47 liker dette
  4. grisefod

    grisefod Aktivt Medlem

    Innlegg:
    495
    Likes mottatt:
    799
    Bonuspoeng:
    93
    Softblock på begge sider....
     
    Eddie47 and Are like this.
  5. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    16,668
    Likes mottatt:
    888,008
    Bonuspoeng:
    293
    1D
     
    Kristian and Are like this.
  6. Origo

    Origo Senior Medlem

    Innlegg:
    1,263
    Likes mottatt:
    2,761
    Bonuspoeng:
    113
    EBP: «Være med nå»
    SAS: «Dont think so! Fullt fly»
    EBP: «E B PPPPPP!«
    SAS: «Da blir det 2B til Mister P...»
     
    Jorge, Petter B-C, knutfin and 9 others like this.
  7. ValdresBjarne

    ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

    Innlegg:
    3,259
    Likes mottatt:
    9,373
    Bonuspoeng:
    183
    Nokon som har merka nokon endringer? Legg berre merke til noko om SAS for Buisness logg inn, men ikkje noko anna
     
  8. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    19,822
    Likes mottatt:
    79,693
    Bonuspoeng:
    293
    Har ikke sett noe som helst.
     
  9. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Var vel kun det nye for bedrifter som skulle implementeres hvis jeg ikke fikk med meg feil...
     
  10. haakonks

    haakonks Veteran Moderator

    Innlegg:
    2,568
    Likes mottatt:
    11,202
    Bonuspoeng:
    183
    Dette var nok interne oppgraderinger.
    Fordundrer meg ikke om det primært var GDPR-rellaterte ting som ble implementert.
     
  11. TomF66

    TomF66 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,384
    Likes mottatt:
    1,391
    Bonuspoeng:
    113
    Vet ikke helt sikkert om det var en endring fra nå i helgen - men det er ikke lenger mulig å by på både Plus og Biz oppgradering. Når jeg legger inn bud på Biz så er det ikke lenger noe valg å legge Plus som alternativ.....

    Spurte diamant mailen og de bekreftet at det ikke lenger er mulig....
     
  12. joskje

    joskje Senior Medlem

    Innlegg:
    846
    Likes mottatt:
    1,272
    Bonuspoeng:
    93
    :eek:
    Kan bekrefte at dette gikk før helgen.
     
  13. snik

    snik Aktivt Medlem

    Innlegg:
    419
    Likes mottatt:
    568
    Bonuspoeng:
    93
    La inn bud på begge senest kl 0100 inneværende døgn
     
  14. sutenai

    sutenai Not throw away...

    Innlegg:
    639
    Likes mottatt:
    3,160
    Bonuspoeng:
    93
    Vel... å lagre brukernavn/passord i Chrome på sas.no fungerer nå som det skal! Small victories :D
     
    Robamu, Upsaker, holmen and 2 others like this.
  15. TomF66

    TomF66 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,384
    Likes mottatt:
    1,391
    Bonuspoeng:
    113
    Hvordan gjorde du det ? Når jeg velger business så er det ikke mulig å legge til noe mer...

    Fra diamond.no mailen:
    "För närvarande är det inte möjligt att lägga ett bud för både SAS Plus och SAS Business på en och samma flygning.

    Men du är givetvis välkommen att vända er till gate personal och pröva på plats om det skulle visa sig att er förhandsuppgradering inte accepteras
    ."
     
  16. snik

    snik Aktivt Medlem

    Innlegg:
    419
    Likes mottatt:
    568
    Bonuspoeng:
    93
    Akkurat som før. La inn bud på biz, og etter bekreftelsen ble jeg tilbudt å øke sjansen for upgrade med et bud på plus også.
     
  17. TomF66

    TomF66 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,384
    Likes mottatt:
    1,391
    Bonuspoeng:
    113
    Åpenbart funker det ikke sånn lenger nå....kan kanskje håpe på at det er midlertidig og at det kommer tilbake igjen ;)
     

Del denne siden